En ettermiddag i "Paradis"

Vi kjøpte en pakke med båtreise, omvisning i Flor og fjære og tre-retters middag. Alt var... les mer

Anmeldt i går
ingeborga970
Trondheim, Norge
Et minne for livet

En utrolig vakker opplevelse med enorme mengder blomster og flotte hager. Vi hadde en minnerik... les mer

Anmeldt 1 uke siden
A4605MNjann

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 3 916,45
Anmeldt 7. august 2021

Bruk en dag og dra ut dit - bare gjør det! Båttur en halv time hver vei, guidet tur i parken med mulighet for å gå rundt på egen hånd etterpå og stille guidene spørsmål, og et flott måltid inkludert!

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, LynnF49Norge
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Etter en rask og effektiv båtreise ble vi guidet rundt i anlegget av en ung og kunnskapsrik gartner. Vi fikk gode forklaringer på valgene som har vært tatt, samt tips til hvordan vi kan kultivere vår egen lille hjemmehage. Vel inne i restauranten ble vi tatt hånd om av en engasjert og morsom kjøkkensjef som fortalte mer om historien bak anlegget og ikke minst matfilosofien hans. Vi nøt en velkomponert middag og brukte den gjenværende tiden til å spasere fritt rundt i anlegget og nyte lyden av vannet som sildret og synet av de utrolig godt danderte hagene med visuelle overraskelser og et stort fargespekter. Vi ble imponert og kommer gjerne igjen for å se den videre utviklingen av stedet.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, losalex2233
Anmeldt 9. juli 2021

Et veldig godt opplegg fra man tar sjøveien fra Stavanger til øya med en praktfull blomsterprakt, flotte trær og fine fosser og små innsjøer hvor man går rundt og får en flott omvisning av en av sønnene til grunnleggeren. Etterpå en veldig god 3-retters middag før man får tid til å bevege seg rundt på egen hånd for å ta bilder og beundre parken før man tar båten tilbake til Stavanger. Imponerende anlegg!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Må oppleves. Et nydelig sted. Alt var perfekt lagt opp. Alt fra båtturen over, omvisningen, maten, serveringa, og litt egentid. Tipp Topp

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 8. juli 2021

Dette var intet mindre enn imponerende fra a til å. Det eierne har fått til her er helt enestående og unikt i sitt slag. Ute i havgapet har de laget en nærmest tropisk øy, med en blomsterprakt som er helt fantastisk. Pakken inneholder også en 3 retters middag, som smakte himmelsk. Skulle jeg sette fingeren på noe, måtte det vært vinkartet som muligens kunne hatt et litt mer spenstig innhold. Når det er sagt, så er det bare flise spikker.
Dette bare må oppleves

Dato for opplevelse: juli 2021