Et minne for livet

En utrolig vakker opplevelse med enorme mengder blomster og flotte hager. Vi hadde en minnerik... les mer

Anmeldt 1 uke siden
A4605MNjann
En perle i Stavanger

En veldig spesiell opplevelse å oppleve denne tropiske botaniske hagen i et kald nordisk land som... les mer

Anmeldt 2 uker siden
644Roger318
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 3 916,45
1924 av 780 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2021

For en nydelig øy! Det er helt utrolig at dette er i Stavanger regionen. Vi hadde fantastisk mat og kokken var utrolig morsom!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 809mettet
Anmeldt 7. august 2021

Bruk en dag og dra ut dit - bare gjør det! Båttur en halv time hver vei, guidet tur i parken med mulighet for å gå rundt på egen hånd etterpå og stille guidene spørsmål, og et flott måltid inkludert!

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, LynnF49Norge
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Etter en rask og effektiv båtreise ble vi guidet rundt i anlegget av en ung og kunnskapsrik gartner. Vi fikk gode forklaringer på valgene som har vært tatt, samt tips til hvordan vi kan kultivere vår egen lille hjemmehage. Vel inne i restauranten ble vi tatt hånd om av en engasjert og morsom kjøkkensjef som fortalte mer om historien bak anlegget og ikke minst matfilosofien hans. Vi nøt en velkomponert middag og brukte den gjenværende tiden til å spasere fritt rundt i anlegget og nyte lyden av vannet som sildret og synet av de utrolig godt danderte hagene med visuelle overraskelser og et stort fargespekter. Vi ble imponert og kommer gjerne igjen for å se den videre utviklingen av stedet.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, losalex2233
Anmeldt 9. juli 2021

Et veldig godt opplegg fra man tar sjøveien fra Stavanger til øya med en praktfull blomsterprakt, flotte trær og fine fosser og små innsjøer hvor man går rundt og får en flott omvisning av en av sønnene til grunnleggeren. Etterpå en veldig god 3-retters middag før man får tid til å bevege seg rundt på egen hånd for å ta bilder og beundre parken før man tar båten tilbake til Stavanger. Imponerende anlegg!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Må oppleves. Et nydelig sted. Alt var perfekt lagt opp. Alt fra båtturen over, omvisningen, maten, serveringa, og litt egentid. Tipp Topp

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Marixx190479