Verdt hver en krone!

Skjeldent har jeg opplevd et mer proft og strømlinjeformet opplegg. Fra hyggelige matroser på båten... les mer

Anmeldt 2 uker siden
kentg_ranv
Flott opplevelse!

Fantastisk prosjekt, flott omvisning i herlige omgivelser, himmelsk mat og en opplevelse for... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Tor Martin N

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 3 916,45
Anmeldt 20. august 2021

Når årelangt slit parret med innsatsvilje, glede og kreativitet gir resultater som det vi kan se på Flor & Fjære, er det ett ord som blir fremtredende: Imponerende!
Mine forventninger til stedet var ikke store, for mine flokkdyr-gener er totalt fraværende, og når man besøker stedet blir man en i flokken om man vil det eller ei. Jeg er dessuten allergisk overfor alt som smaker av jåleri. Forventningene ble raskt smadret av en engasjert guiding og blomsterprakt du aldri før har opplevd. Jeg savnet bare et hotell på stedet der jeg kunne bo noen dager for å nyte, lære og bli inspirert til enda større innsats i egen hage.
Tusen takk for meg!

1  Takk, kleppah
Anmeldt 16. august 2021

For en nydelig øy! Det er helt utrolig at dette er i Stavanger regionen. Vi hadde fantastisk mat og kokken var utrolig morsom!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 809mettet
Anmeldt 7. august 2021

Bruk en dag og dra ut dit - bare gjør det! Båttur en halv time hver vei, guidet tur i parken med mulighet for å gå rundt på egen hånd etterpå og stille guidene spørsmål, og et flott måltid inkludert!

1  Takk, LynnF49Norge
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Etter en rask og effektiv båtreise ble vi guidet rundt i anlegget av en ung og kunnskapsrik gartner. Vi fikk gode forklaringer på valgene som har vært tatt, samt tips til hvordan vi kan kultivere vår egen lille hjemmehage. Vel inne i restauranten ble vi tatt hånd om av en engasjert og morsom kjøkkensjef som fortalte mer om historien bak anlegget og ikke minst matfilosofien hans. Vi nøt en velkomponert middag og brukte den gjenværende tiden til å spasere fritt rundt i anlegget og nyte lyden av vannet som sildret og synet av de utrolig godt danderte hagene med visuelle overraskelser og et stort fargespekter. Vi ble imponert og kommer gjerne igjen for å se den videre utviklingen av stedet.

1  Takk, losalex2233
Anmeldt 9. juli 2021

Et veldig godt opplegg fra man tar sjøveien fra Stavanger til øya med en praktfull blomsterprakt, flotte trær og fine fosser og små innsjøer hvor man går rundt og får en flott omvisning av en av sønnene til grunnleggeren. Etterpå en veldig god 3-retters middag før man får tid til å bevege seg rundt på egen hånd for å ta bilder og beundre parken før man tar båten tilbake til Stavanger. Imponerende anlegg!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Ingeborg56