Verdt hver en krone!

Skjeldent har jeg opplevd et mer proft og strømlinjeformet opplegg. Fra hyggelige matroser på båten... les mer

Anmeldt 2 uker siden
kentg_ranv
Flott opplevelse!

Fantastisk prosjekt, flott omvisning i herlige omgivelser, himmelsk mat og en opplevelse for... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Tor Martin N

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 3 916,45
2025 av 787 anmeldelser
Anmeldt 4. september 2021

Kjempegod mat og trivelig personell. Kortreist og smakfull mat omgitt av en paradisisk hage uten sidestykke i Norge ?

Takk, Mussepi
Anmeldt 29. august 2021

Er det mulig? Vi fikk hakeslepp fra vi gikk fra båten til vi gikk på båten igjen. Dette må bare oppleves. Vanskelig å beskrive med ord. Vi kommer tilbake om noen år får å se utviklingen på stedet. For her er det bare nye ting som skjer. Det er vannspeil og det små bekker, store fosser, blomster, busker og trær av alle slag. Og ikke minst maten du blir servert . Helt nydelig. Blir tom for ord. Bare bestill tur ,vær tidlig ute med å bestille. Terningkast 7 eller mer hvis det går ann.

Takk, jacorita
Anmeldt 20. august 2021

Når årelangt slit parret med innsatsvilje, glede og kreativitet gir resultater som det vi kan se på Flor & Fjære, er det ett ord som blir fremtredende: Imponerende!
Mine forventninger til stedet var ikke store, for mine flokkdyr-gener er totalt fraværende, og når man besøker stedet blir man en i flokken om man vil det eller ei. Jeg er dessuten allergisk overfor alt som smaker av jåleri. Forventningene ble raskt smadret av en engasjert guiding og blomsterprakt du aldri før har opplevd. Jeg savnet bare et hotell på stedet der jeg kunne bo noen dager for å nyte, lære og bli inspirert til enda større innsats i egen hage.
Tusen takk for meg!

1  Takk, kleppah
Anmeldt 16. august 2021

For en nydelig øy! Det er helt utrolig at dette er i Stavanger regionen. Vi hadde fantastisk mat og kokken var utrolig morsom!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 809mettet
Anmeldt 7. august 2021

Bruk en dag og dra ut dit - bare gjør det! Båttur en halv time hver vei, guidet tur i parken med mulighet for å gå rundt på egen hånd etterpå og stille guidene spørsmål, og et flott måltid inkludert!

1  Takk, LynnF49Norge