Ulike måter å oppleve Norsk Oljemuseum på
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fint og lærerikt museum i sentrum av Stavanger. Mange aktiviteter for barn og voksne. Morsom lekeplass på utsiden.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, tberg4
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Det var et besøk som passer både oss voksne og barna i alder 7-15. Vi hadde et par timer her og det var informativt og nyttig for store og små

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, torem491
Anmeldt 15. oktober 2018

Norsk oljemuseum er et flott museum med en unik beliggenhet langs kaien i hjerte av Stavanger. Museet er flott bygd opp med masse informasjon og en liten filmsnutt om Stavanger og Norges oljeeventyr,
Du skal nok være ganske innteresert i akkurat dette for at museey skal gi deg mye , men et besøk for å lære og se er det verdt.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, annelilln
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Innholdsrikt og informativt museum, som tar for seg både historie, nåtid og fremtid for oljenæringen.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Elisabeth N
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte oljemuseet sammen med familien. Museet er informativt og fint laget. En del interaktive aktiviteter gir mulighet til å engasjere de yngste. Museet kan anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, torbj_rnj507