“Anbefales ikke.”
Anmeldelse av Hansen Hjornet

Hansen Hjornet
Vurdert som nr. 145 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Besøkte dette stedet da vi hadde vært her tidligere og var godt fornøyd. Fikk problemer med bestillingen på mobil og trengte hjelp. Fikk kontakt med en ansatt for å få hjelp. Vedkommende kom aldri, tok istedet imot andre gjester så vi ble sittende å vente. Gikk tilslutt og fant et annet sted hvor de tok vare på gjestene. Kommer nok ikke å besøke dette stedet igjen. En skuffende opplevelse i et fint opphold i Stavanger.

Takk, Lykkeli

Anmeldt 18. april 2021 via mobile enheter

Var der på en søndag kveld, nydelig vær og vi satt ute. Bestillte burger-retten med båtpoteter, og dirty fries som sideorder.
Maten kom kjapt og ble servert av hyggelig personale. Kommer gjerne tilbake. Anbefales!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Oyvind66
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som tittet rundt ved havna etter et lunsjsted. Sola skinte, det var veldig fullt over alt, men vi var heldige å få et bord på HansenHjørnet.

Bestilling ble gjort via en app på telefonen, og det vi bestilte kom raskt til bordet. Vi valgte rekesmørbrød og en dessert med rabarbra. Forventningene var ikke så store til maten, men vi ble overrasket. Rekesmørbrødene var kjempegode, og det samme var desserten. Vi var kun ute, men stedet er en hyggelig plass å sitte på en finværsdag.

Takk, LineH79
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Familie på fire med skulle spise en formiddag på sommeren. To stk bestilte ølpølse, en bestilte Cesarsalat, og jeg forsøkte å spørre om en vegetarisk salat av hvilket som helst slag. Ølpølsene var tre små pølser i en papirpose, Cesarsalaten er den tristeste salaten vi har sett med en håndfull krutonger, en liten bit kylling og store mengder salatblader. Ikke verdt oengebe. Angående vegetarsalaten fikk jeg beskjed av kokken om at "det kan vi ikke ordne, dette er ikke en salatbar" etter at servitøren sa at det er ikke noe problem å ordne en salat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 932kajab
Anmeldt 14. juni 2019

Koselig sted med god beliggenhet på brygga. Prisen er høy men det er sånn det er her i Stavanger og med denne beliggenheten. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Erik M

Reisende som så på Hansen Hjornet, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Hansen Hjornet? Del dine erfaringer!