“Fantastisk pizza”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Koselig lokale og flott beliggenhet! Spiste parmapizzaen deres som virkelig var nydelig. Spiste en hel pizza (utenom skorpene) så er kanskje litt lite mat til en gutt. Kan virkelig anbefales!

Takk, 67camillaj
ArneStavanger_Norway, General Manager på Al Forno, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Tusen takk Camilla :)
Vi setter utrolig pris på tilbakemeldingene vi får

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Som alltid serverer de Italiensk pizza slik den skal serveres med tynn bunn og bakt i steinovn. Servicen er ekstrem bra. Maken til oppmerksomme kelnere finner du ikke i dette landet.
Avsluttet med en dobbel espresso som også var perfekt laget.

1  Takk, JFerki
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Droppet innom for en enkel middag. Fikk raskt bord. Stedet var på en tirsdag helt fult utenom i 2 etg. Meget god pizza tok en Diavola siden jeg liker de sterke. Smakte utmerket. God tynn. Gode rødvins alternativ. Rask hyggelig betjening. Klart måtte vente litt på maten. Men ikke rart når det far fult, anbefales for pizza og så og hørte de hadde gode andre italienske retter. Anbefales

Takk, 497petterb
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger i år. Fikk nydelig Pizza. Alltid serviceminded og imøtekommende. Anbefales!

1  Takk, Lillian95754650
Anmeldt 9. oktober 2018

Meget god ekte italiensk pizza, fin atmosfære og topp service. Har ete pizza her mange ganger og kommer ofte tilbake.

Takk, 873eirikb

Reisende som så på Al Forno, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Al Forno? Del dine erfaringer!