“Muligens den beste pizzaen”
Anmeldelse av Al Forno - STENGT

Al Forno
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Muligens den beste pizzaen jeg har fått servert. Spiste pizzaen som heter quattro carne. Hyggelig betjening og rask service, både før og etter måltidet.

Takk, theaemiliei

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle bare ha en kjapp middag og stakk innom for en pizza og øl.
Maten smakte bra og betjeningen var hyggelig.
Et helt ok måltid

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, janegil51
Anmeldt 17. juni 2020

Beste pizzaen jeg har smakt, anbefales på det sterkeste! Utrolig hyggelig betjening og bra utvalg for veganere/vegetarianere. Kommer garantert hit igjen!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, iselin_nilesi
Anmeldt 6. mars 2020

Det har jeg aldri før gjort..

...bestilt en rett i en restaurant men gått før jeg fikk den. Vi satt over 1 time på Al Forno uten å få retten, til slutt ba vi om regningen og gikk. Men tror du ikke de tok betalt for drikken..?

Dato for besøk: mars 2020
Takk, KjellS32
Anmeldt 23. desember 2019 via mobile enheter

Nydelig pizza og pastaretter. Hyggelig restaurant med koselig atmosfære og god service. Anbefales!!!!!!!!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, ninae833
ArneStavanger_Norway, Manager på Al Forno, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2019

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter veldig pris på at dere koste dere hos oss.
Velkommen tilbake :)

Reisende som så på Al Forno, så også på