“Pizza i toppklasse”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020

Al Forno er et godt besøkt sted i Stavanger sentrum, og det er en grunn til det: Meget velsmakende pizzaer i italiensk tradisjon. Diavola smakte slik den skulle med godt krydret innhold, og den tradisjonelle pizzaen med skinke og ruccola, ble mer enn godkjent. Anbefales!

2  Takk, Lorentzen

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Muligens den beste pizzaen jeg har fått servert. Spiste pizzaen som heter quattro carne. Hyggelig betjening og rask service, både før og etter måltidet.

Takk, theaemiliei
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle bare ha en kjapp middag og stakk innom for en pizza og øl.
Maten smakte bra og betjeningen var hyggelig.
Et helt ok måltid

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, janegil51
Anmeldt 17. juni 2020

Beste pizzaen jeg har smakt, anbefales på det sterkeste! Utrolig hyggelig betjening og bra utvalg for veganere/vegetarianere. Kommer garantert hit igjen!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, iselin_nilesi
Anmeldt 6. mars 2020

Det har jeg aldri før gjort..

...bestilt en rett i en restaurant men gått før jeg fikk den. Vi satt over 1 time på Al Forno uten å få retten, til slutt ba vi om regningen og gikk. Men tror du ikke de tok betalt for drikken..?

Dato for besøk: mars 2020
Takk, KjellS32

Reisende som så på Al Forno, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Al Forno? Del dine erfaringer!