“Midt på treet italiensk”
Anmeldelse av Al Forno - STENGT

Al Forno
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2020

Jeg stoppet her for middag under en forretningsreise. Lite folk, men ikke spesielt påpasselig service. Helt greit. Bestilte pasta med marinert biffkjøtt og fikk seigt kjøtt og veldig tørr foccachia ved siden av. Kunne like gjerne vært et gatekjøkken, så jeg følte jeg fikk lite igjen for pengene. Grei beliggenhet i gatene bak Skagen-kaien med mange restauranter i området. Mulig det påvirker prisnivå kontra opplevelse.

Dato for besøk: august 2020
Takk, larso746

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

En god pizza men ikke noe mer en gjennomsnittlig. Den ligger veldig sentralt til men ikke så fine lokaler.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, tomsV6378LW
Anmeldt 19. juli 2020

Al Forno er et godt besøkt sted i Stavanger sentrum, og det er en grunn til det: Meget velsmakende pizzaer i italiensk tradisjon. Diavola smakte slik den skulle med godt krydret innhold, og den tradisjonelle pizzaen med skinke og ruccola, ble mer enn godkjent. Anbefales!

2  Takk, Lorentzen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Muligens den beste pizzaen jeg har fått servert. Spiste pizzaen som heter quattro carne. Hyggelig betjening og rask service, både før og etter måltidet.

Takk, theaemiliei
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle bare ha en kjapp middag og stakk innom for en pizza og øl.
Maten smakte bra og betjeningen var hyggelig.
Et helt ok måltid

Dato for besøk: juni 2020