Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Stavanger Maritime Museum på
Anmeldt 25. august 2018

Dette museet anbefaler jeg på det varmeste for dem som har barn.
Oppe i andre etg. er det et kjempekoselig lekerom for barn. De kan laste og losse en båt, og handle i en lekebutikk. Veldig populært.
Ellers mye nyttig informasjon om Stavanger sin historie.
Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Karin892015
Anmeldt 27. april 2018

Dette var andre museum denne dagen. Denne var gratis etter besøk på Stavanger museum samme dag. En del krigs historie her som var nokså interresant. Greit museum for en til to timer.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, bjorneriksensgreier
Anmeldt 24. oktober 2017 via mobile enheter

Går her med jevne mellomrom. Har en 6 åring som liker stedet svært godt. Stort lekeområde med båt og gammel kjøpmannsplass. Ikke det største museet men kjekt for voksne og.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Nevroaktiv
Lene Amalie A, Informasjonssjef på Stavanger Maritime Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2018

Så hyggelig å høre. Vi jobber nå med en ny utstilling også, som vil være klar 1.mars 2018: "Sjøfolk i krig". Velkommen skal dere være. :-)

Anmeldt 20. februar 2017

Her gikk jeg i land gjestehavnen som ligger midt i Stavanger sentrum. Rett ovenfor kaien ligger Stavanger Maritime museum. Absolutt et besøk verd, jeg ble veldig glad å kunne se og lese om sardinfabrikkene og sildeventyret rundt i havet. For øvrig fant jeg informasjon om forskjellige rederier som var etablert i Stavanger.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Fritjof S
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Besøkte endelig dette museumet i ferien. Det var større og bedre en forventet. Du får en fin innføring i Stavanger sin utvikling og historie. God ide om du vil bruke byen din, og ikke bare for turister.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, HenHof