Åpen i dag: Stengt
Gladmatløype 2020

Gladmatløype med Turid var en veldig kjekk tur. Til tross for regnet som kom, klarte vår flotte tur... les mer

Anmeldt 7. august 2020
Cerga
Sandnes, Norge
En fin blanding av god mat og lokalhistorie.

Dette opplegget var veldig bra! En dyktig guide loste oss rundt fra restaurant til restaurant... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
olen61
Haugesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
1924 av 125 anmeldelser
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Første gang jeg har vært med på en av byvandringene og fikk en flott opplevelse, selv med høstvær!Ser frem til neste tur!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 151ingridw
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

En opplevelsesrik tur i Stavanger sentrum. Her fikk vi virkelig innblikk i den mørke historien om heksejakt og mye annet galskap våre forfedre praktiserte den gang. Veldig bra opplegg med en guide som virkelig kunne sine ting. På hver lokasjon var det statister som var utkledd i datidens klær og en fikk laget seg et godt bilde av hvordan ting måtte ha vært. En uforglemmelig kjekk og interessant tur på allehelgens kvelden. Kan anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Fearless16834043712
Anmeldt 2. november 2018

Kunnskapsrik guide som tok oss gjennom en historie i Stavanger jeg som Siddis ikke viste noe om. Dette var gøy!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Curious49202848393
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Vi er herfra, og trengte historisk påfyll. Kirsti, guiden vår, tok oss gjennom de siste århundrene og gav oss en flott halvannen time med kunnskapsrikt påfyll. Hun visste svar på omtrent alt, var underholdende og tålmodig. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Gunnhidl
Anmeldt 1. juni 2018

Veldig kjekk og lærerik tur til fots i Stavanger by. Guiden vår Turid var veldig engasjert og kunnskapsrik! Spennende historier krydret med morsomme anekdoter.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Christine H