Gladmatløye Øst

Gladmatløype i Øst var super og vår guide Else Marie får full "score". Takk for en flott... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Q699CXanitan
god mat - men ikke mett

Alt var veldig godt og bra guide, men du blir ikke mett. Vi gikk å spiste pizza etterpå. kommer... les mer

Anmeldt 4 uker siden
GeirS208
Los Cristianos, Spania

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger byvandring

Me var så heldige å få vera med på ei super byvandring i Stavanger. Kunnskapsrik og inspirerande guide. Flott service at dei stilte opp med guide for kun oss to, sjølv om turen i utgangspunktet var avlyst denne dagen. Guidecompaniet svara raskt på kommunikasjon via Messenger.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, janovef328
Anmeldt 18. mai 2020
Anmeldelse av: Stavanger byvandring

Vi har deltatt på en byvandring i året i flere år i regi av guidecompaniet. Dette blir vi aldri lei av. Både utvelgelsen av tema, kunnskapsnivå og fremstilling imonerer oss hver gang.
Guidecompaniet burde få byens kulturpris.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 568svends
MiriamP2189, Kundeansvarlig på Guide Companiet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2020

Så kjekt at det er blitt til en liten tradisjon dette med byvanding, det er gøy å høre :)

Takk for hyggelig tilbakemelding og ikke minst setter vi stor pris på å høre at innsatsen vår er verdig en kulturpris :)

Ha en fortsatt fin dag,

Anmeldt 16. mai 2020

En fantastisk vandring gjennom byen vi er født og oppvokst i. Aldri er vi blitt så opplyst om hva som foregikk i Stavanger før i tiden, som denne kvelden! Utrolig dyktige guider, og skuespillere langs ruten. Du vil bli overrasket, garantert.

Vi vil gjerne gjøre dette igjen

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Birgitte K

Hei Birgitte, takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Det setter vi utrolig stor pris på!

Du er hjertelig velkommen til å delta på denne turen igjen eller en av våre mange andre turer :)

Ha en fortsatt fin dag,

Anmeldt 15. mai 2020
Anmeldelse av: Stavanger byvandring

Anbefaler virkelig en byvanding med Guidecompaniets dyktige guider! De kjenner byen og byens historie, og er dyktige formidlere! De er f.eks utrolig hvor mye mer det er å se i sentrum hvis man hever blikket litt og ser oppover mot tak og utbygg! Vi har mange flotte hus og bygninger i Stavanger, og her er det mer kunnskap å hente

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Wenmyr

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en så flott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :)
Du er hjertelig velkommen til å delta på flere av våre byvandringer :)

Anmeldt 3. februar 2020

var på omvisning Domkirke. Må berømme meget god kunnskap fra guidene. Synd at denne kunnskapen var vanskelig eller ikke lot seg høre, lyden var dårlig slik at man mistet mye av foredraget. Mange av de som ikke fikk plass langt framme valgte å gå før det var ferdig. Kan ha forståelse for at lyd kan være en utfordring, men her var vi inne i domkirken, sittende på stolene slik at det hadde latt seg gjøre å ha orden på dette.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Stian R
Nina F, Guest Relations Manager på Guide Companiet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Hei Stian!

Beklager at du ikke var fornøyd med omvisningen i Domkirken. Lyden var ikke bra, vi tar kritikk på det. Derfor er det nå satt opp et nytt foredrag 5.mars kl. 17:00. Den blir lik den første, men med bedre lyd selvsagt. Vi skal sende ut info om dette og du trenger bare vise billetten din når du kommer. Håper tidspunktet passer og at det blir en bedre opplevelse denne gangen.