Åpen i dag: Stengt
Bytur i Stavanger- underholdende og uforglemmelig

Bytur i Stavanger kan ikke gjøres bedre enn vi fra Oslo opplevde i dag. Else Marie var ikke bare... les mer

Anmeldt 28. november 2021
judblu
Oslo, Norge
Bra opplegg

Deltok på «Historien om ett kulehull» om Nokas ranet. Veldig bra opplegg og god forteller i... les mer

Anmeldt 27. august 2021
Brobergsr
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 18. juli 2020
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Entusiastisk og trivelig guide, gode smakebiter og møter med hyggelige, lokale mat- og ølentusiaster.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, tjalvem2020
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger byvandring

Me var så heldige å få vera med på ei super byvandring i Stavanger. Kunnskapsrik og inspirerande guide. Flott service at dei stilte opp med guide for kun oss to, sjølv om turen i utgangspunktet var avlyst denne dagen. Guidecompaniet svara raskt på kommunikasjon via Messenger.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, janovef328
Anmeldt 18. mai 2020
Anmeldelse av: Stavanger byvandring

Vi har deltatt på en byvandring i året i flere år i regi av guidecompaniet. Dette blir vi aldri lei av. Både utvelgelsen av tema, kunnskapsnivå og fremstilling imonerer oss hver gang.
Guidecompaniet burde få byens kulturpris.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 568svends
MiriamP2189, Kundeansvarlig på Guide Companiet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2020

Så kjekt at det er blitt til en liten tradisjon dette med byvanding, det er gøy å høre :)

Takk for hyggelig tilbakemelding og ikke minst setter vi stor pris på å høre at innsatsen vår er verdig en kulturpris :)

Ha en fortsatt fin dag,

Anmeldt 16. mai 2020

En fantastisk vandring gjennom byen vi er født og oppvokst i. Aldri er vi blitt så opplyst om hva som foregikk i Stavanger før i tiden, som denne kvelden! Utrolig dyktige guider, og skuespillere langs ruten. Du vil bli overrasket, garantert.

Vi vil gjerne gjøre dette igjen

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Birgitte K

Hei Birgitte, takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Det setter vi utrolig stor pris på!

Du er hjertelig velkommen til å delta på denne turen igjen eller en av våre mange andre turer :)

Ha en fortsatt fin dag,

Anmeldt 15. mai 2020
Anmeldelse av: Stavanger byvandring

Anbefaler virkelig en byvanding med Guidecompaniets dyktige guider! De kjenner byen og byens historie, og er dyktige formidlere! De er f.eks utrolig hvor mye mer det er å se i sentrum hvis man hever blikket litt og ser oppover mot tak og utbygg! Vi har mange flotte hus og bygninger i Stavanger, og her er det mer kunnskap å hente

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Wenmyr

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en så flott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :)
Du er hjertelig velkommen til å delta på flere av våre byvandringer :)