Gladmatløype 2020

Gladmatløype med Turid var en veldig kjekk tur. Til tross for regnet som kom, klarte vår flotte tur... les mer

Anmeldt 7. august 2020
Cerga
Sandnes, Norge
En fin blanding av god mat og lokalhistorie.

Dette opplegget var veldig bra! En dyktig guide loste oss rundt fra restaurant til restaurant... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
olen61
Haugesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Veggis ruta Bellis: vi skulle fått maten med en gang og spist mens han snakket veldig god mat. Amadrillo: elendig mat, servert i papp beger papp skjei, Ostehuset:fantastisk Los Tacos okey men skulle ikke vært 2 mexikanske stopp. Siste "Un named" bra avslutning. Kanonbra guide. Supert opplegg. Ingen hadde servietter/ vann klart, kunne spart tid

Takk, SusanneH1862
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

GLADMAT Lars Arholm gjorde gladmat erfaringen til en skikkelig hit! Glimrende guide på vegansk rute.

Takk, PaulH6287
Anmeldt 18. juli 2020
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Entusiastisk og trivelig guide, gode smakebiter og møter med hyggelige, lokale mat- og ølentusiaster.

Takk, tjalvem2020
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger byvandring

Me var så heldige å få vera med på ei super byvandring i Stavanger. Kunnskapsrik og inspirerande guide. Flott service at dei stilte opp med guide for kun oss to, sjølv om turen i utgangspunktet var avlyst denne dagen. Guidecompaniet svara raskt på kommunikasjon via Messenger.

Takk, janovef328
Anmeldt 18. mai 2020
Anmeldelse av: Stavanger byvandring

Vi har deltatt på en byvandring i året i flere år i regi av guidecompaniet. Dette blir vi aldri lei av. Både utvelgelsen av tema, kunnskapsnivå og fremstilling imonerer oss hver gang.
Guidecompaniet burde få byens kulturpris.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 568svends
MiriamP2189, Kundeansvarlig på Guide Companiet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2020

Så kjekt at det er blitt til en liten tradisjon dette med byvanding, det er gøy å høre :)

Takk for hyggelig tilbakemelding og ikke minst setter vi stor pris på å høre at innsatsen vår er verdig en kulturpris :)

Ha en fortsatt fin dag,

Hilsen Miriam, Guidecompaniet