Gladmatløye Øst

Gladmatløype i Øst var super og vår guide Else Marie får full "score". Takk for en flott... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Q699CXanitan
god mat - men ikke mett

Alt var veldig godt og bra guide, men du blir ikke mett. Vi gikk å spiste pizza etterpå. kommer... les mer

Anmeldt 3 uker siden
GeirS208
Los Cristianos, Spania

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Flott guidet tur med bra utvalg restauranter i Pedersgata. Anbefales! Trekker 1 stjerne på grunn av alt for store porsjoner. Gladmatfestivalen må også ha matsvinn i fokus og de fleste klarte såvidt å smake på siste rettene og resten gikk i søppelet. Ufortjent for kokkene i slutten. Men helt topp opplevelse bortsett fra det.

Takk, olekristiandr
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette opplegget. Likte at vi hadde korte opphold på hver restaurant, maten var god og servicen utmerket. Jeg hadde meldt meg på igjen :)

Takk, MariaL5334
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Veggis ruta Bellis: vi skulle fått maten med en gang og spist mens han snakket veldig god mat. Amadrillo: elendig mat, servert i papp beger papp skjei, Ostehuset:fantastisk Los Tacos okey men skulle ikke vært 2 mexikanske stopp. Siste "Un named" bra avslutning. Kanonbra guide. Supert opplegg. Ingen hadde servietter/ vann klart, kunne spart tid

Takk, SusanneH1862
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

GLADMAT Lars Arholm gjorde gladmat erfaringen til en skikkelig hit! Glimrende guide på vegansk rute.

Takk, PaulH6287
Anmeldt 18. juli 2020
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Entusiastisk og trivelig guide, gode smakebiter og møter med hyggelige, lokale mat- og ølentusiaster.

Takk, tjalvem2020