Bra opplegg

Deltok på «Historien om ett kulehull» om Nokas ranet. Veldig bra opplegg og god forteller i... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Brobergsr
Stavanger, Norge
Fantastisk opplevelse

Vi var 8 damer på guidet byvandring i Gamle Stavanger med guiden Jane. Fantastisk guide som kunne... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Trek145750
Skien, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 26. juli 2020
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Flott opplegg. Hyggelig og kunnskapsrik guide (Bengt). Vi besøkte 5 steder og ble vel tatt i mot. Gjør det gjerne igjen neste år.

Takk, 638sidseld
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Flott guidet tur med bra utvalg restauranter i Pedersgata. Anbefales! Trekker 1 stjerne på grunn av alt for store porsjoner. Gladmatfestivalen må også ha matsvinn i fokus og de fleste klarte såvidt å smake på siste rettene og resten gikk i søppelet. Ufortjent for kokkene i slutten. Men helt topp opplevelse bortsett fra det.

Takk, olekristiandr
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette opplegget. Likte at vi hadde korte opphold på hver restaurant, maten var god og servicen utmerket. Jeg hadde meldt meg på igjen :)

Takk, MariaL5334
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Veggis ruta Bellis: vi skulle fått maten med en gang og spist mens han snakket veldig god mat. Amadrillo: elendig mat, servert i papp beger papp skjei, Ostehuset:fantastisk Los Tacos okey men skulle ikke vært 2 mexikanske stopp. Siste "Un named" bra avslutning. Kanonbra guide. Supert opplegg. Ingen hadde servietter/ vann klart, kunne spart tid

Takk, SusanneH1862
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

GLADMAT Lars Arholm gjorde gladmat erfaringen til en skikkelig hit! Glimrende guide på vegansk rute.

Takk, PaulH6287