Gladmatløye Øst

Gladmatløype i Øst var super og vår guide Else Marie får full "score". Takk for en flott... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Q699CXanitan
god mat - men ikke mett

Alt var veldig godt og bra guide, men du blir ikke mett. Vi gikk å spiste pizza etterpå. kommer... les mer

Anmeldt 3 uker siden
GeirS208
Los Cristianos, Spania

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Ein utrulig kjekk opplevelse. Vi var innom fem restaurantar og fekk gode smaksopplevingar alle plassane. Med små historiar frå Stavanger mellom matopplevelsane, var dette ein høydare denne helga.

Takk, s_lvib2015
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Veldig spennende og gøy opplegg. Vi besøkte mange spisesteder, fikk rikelig med mat og opplevelsen i seg selv var topp! Guiden vi hadde var super, hun fortalte gøyal fakta knyttet til Stavanger by! Anbefales!

Takk, W551IJandreass
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Den beste gladmat festivalen eg har vore på !!! Eg har vore på fleire. Tidlegare år har det vore vanskeleg å velge ut eit representativt utvalg av rettane som er presentert. ,

Tilbodet iiår gjorde det mogeleg å velge rute i god tid påføfehand . Det var cvsett nok tid til å nyte kvar restaurant.

Guiden gjorde ein god jobb med innslag av lokal historie.

Takk, 271jorunns
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Flott opplegg. Hyggelig og kunnskapsrik guide (Bengt). Vi besøkte 5 steder og ble vel tatt i mot. Gjør det gjerne igjen neste år.

Takk, 638sidseld
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Flott guidet tur med bra utvalg restauranter i Pedersgata. Anbefales! Trekker 1 stjerne på grunn av alt for store porsjoner. Gladmatfestivalen må også ha matsvinn i fokus og de fleste klarte såvidt å smake på siste rettene og resten gikk i søppelet. Ufortjent for kokkene i slutten. Men helt topp opplevelse bortsett fra det.

Takk, olekristiandr