Utrolig interessant tur med Else Marie

Vi hadde 2 kjempefine timer med Else Marie gjennom Stavanger, med skikkelig interessante historier... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Vimsemor
Trysil, Norge
Bytur i Stavanger- underholdende og uforglemmelig

Bytur i Stavanger kan ikke gjøres bedre enn vi fra Oslo opplevde i dag. Else Marie var ikke bare... les mer

Anmeldt 28. november 2021
judblu
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 1. august 2020
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Dette opplegget var veldig bra! En dyktig guide loste oss rundt fra restaurant til restaurant. Guiden vår hadde gjort leksen sin, og fortalte om Stavangers historie fra seilskutetiden og frem til i dag. Mat og drikke som ble servert, var også veldig bra!

1  Takk, olen61
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Ein utrulig kjekk opplevelse. Vi var innom fem restaurantar og fekk gode smaksopplevingar alle plassane. Med små historiar frå Stavanger mellom matopplevelsane, var dette ein høydare denne helga.

Takk, s_lvib2015
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Veldig spennende og gøy opplegg. Vi besøkte mange spisesteder, fikk rikelig med mat og opplevelsen i seg selv var topp! Guiden vi hadde var super, hun fortalte gøyal fakta knyttet til Stavanger by! Anbefales!

Takk, W551IJandreass
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Den beste gladmat festivalen eg har vore på !!! Eg har vore på fleire. Tidlegare år har det vore vanskeleg å velge ut eit representativt utvalg av rettane som er presentert. ,

Tilbodet iiår gjorde det mogeleg å velge rute i god tid påføfehand . Det var cvsett nok tid til å nyte kvar restaurant.

Guiden gjorde ein god jobb med innslag av lokal historie.

Takk, 271jorunns
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Flott opplegg. Hyggelig og kunnskapsrik guide (Bengt). Vi besøkte 5 steder og ble vel tatt i mot. Gjør det gjerne igjen neste år.

Takk, 638sidseld