Bra opplegg

Deltok på «Historien om ett kulehull» om Nokas ranet. Veldig bra opplegg og god forteller i... les mer

Anmeldt 27. august 2021
Brobergsr
Stavanger, Norge
Fantastisk opplevelse

Vi var 8 damer på guidet byvandring i Gamle Stavanger med guiden Jane. Fantastisk guide som kunne... les mer

Anmeldt 25. august 2021
Trek145750
Skien, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 7. august 2020

Gladmatløype med Turid var en veldig kjekk tur. Til tross for regnet som kom, klarte vår flotte tur guide å holde engasjement og munterhet oppe å gjøre løypen til en veldig hyggelig opplevelse. Stor takk til restaurantene som serverte nydelige retter og som åpnet opp lokalene for oss.

Takk, Cerga
Anmeldt 1. august 2020
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Dette opplegget var veldig bra! En dyktig guide loste oss rundt fra restaurant til restaurant. Guiden vår hadde gjort leksen sin, og fortalte om Stavangers historie fra seilskutetiden og frem til i dag. Mat og drikke som ble servert, var også veldig bra!

1  Takk, olen61
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Ein utrulig kjekk opplevelse. Vi var innom fem restaurantar og fekk gode smaksopplevingar alle plassane. Med små historiar frå Stavanger mellom matopplevelsane, var dette ein høydare denne helga.

Takk, s_lvib2015
Anmeldt 26. juli 2020
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Veldig spennende og gøy opplegg. Vi besøkte mange spisesteder, fikk rikelig med mat og opplevelsen i seg selv var topp! Guiden vi hadde var super, hun fortalte gøyal fakta knyttet til Stavanger by! Anbefales!

Takk, W551IJandreass
Anmeldt 26. juli 2020
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Den beste gladmat festivalen eg har vore på !!! Eg har vore på fleire. Tidlegare år har det vore vanskeleg å velge ut eit representativt utvalg av rettane som er presentert. ,

Tilbodet iiår gjorde det mogeleg å velge rute i god tid påføfehand . Det var cvsett nok tid til å nyte kvar restaurant.

Guiden gjorde ein god jobb med innslag av lokal historie.

Takk, 271jorunns