Bytur i Stavanger- underholdende og uforglemmelig

Bytur i Stavanger kan ikke gjøres bedre enn vi fra Oslo opplevde i dag. Else Marie var ikke bare... les mer

Anmeldt 28. november 2021
judblu
Oslo, Norge
Bra opplegg

Deltok på «Historien om ett kulehull» om Nokas ranet. Veldig bra opplegg og god forteller i... les mer

Anmeldt 27. august 2021
Brobergsr
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 8. juli 2021
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Gladmatløype i Øst var super og vår guide Else Marie får full "score". Takk for en flott opplevelse. Anita

Takk, Q699CXanitan
Anmeldt 5. juli 2021

Alt var veldig godt og bra guide, men du blir ikke mett. Vi gikk å spiste pizza etterpå. kommer aldri til å betale dette en gang til

Takk, geir s
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig kjekk tur. Mye god mat og drikke på hyggelige steder. Mye kjekk historie fortelling av en hyggelig guide. Alt var veldig effektivt, lett å bestille drikke. Var med også i fjor. Stiller igjen til neste år.

Takk, Walter R
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Stavanger Food Walk

Dette var veldig forskjellig (og dårligere) enn gladmat-arrangementet. På gladmaten (650 kr) fikk vi skikkelige og spennende retter og tilbud om å kjøpe tilpasset drikke på hvert stopp.
Guidecompaniets Food Walk har kuttet prisen så lavt (450 kr) at det serveres veldig lite mat. En liten kopp med suppe, nachos med dip, tre små ostebiter, et vaffelhjerte, en halv konfekt. (Turens høydepunkt var Fisketorget, der vi fikk en liten, men veldig god risotto med skate.)
Rekkefølgen på restaurantbesøkene var veldig rar. Det naturlige ville jo være å følge vanlig måltidsoppbygging med saltmat før desserten. Med Guidecompaniet var det sjokolade før suppen og kaffe før hovedretten.

Etter Guidecompaniets Food Walk på to og en halv time var vi såpass sultne at vi måtte finne oss en restaurant der vi fikk kjøpt oss skikkelig mat og drikke. Kvelden ble derfor vellykket, men Food Walken kunne vi latt være.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 508gunnars
Anmeldt 7. august 2020

Gladmatløype med Turid var en veldig kjekk tur. Til tross for regnet som kom, klarte vår flotte tur guide å holde engasjement og munterhet oppe å gjøre løypen til en veldig hyggelig opplevelse. Stor takk til restaurantene som serverte nydelige retter og som åpnet opp lokalene for oss.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Cerga