Sølvberget Bibliotek Og Kulturhus
Morsomt

Å komme inn på et bibliotek som satser på leseglede er gøy. Hyllene hadde god plass til rullestol... les mer

Anmeldt 26. januar 2020
theakristinea
Bra!

Anmeldt 17. oktober 2018
ingeborgs_b_o

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 17. oktober 2018

Det lovte godt da vi kom fem minutt før kl. 12 en søndag, og det allerede var folk utenfor som ventet på å komme inn. Flott bibliotek, gode plasser å sitte for å prate, jobbe eller lese.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, ingeborgs_b_o
Anmeldt 25. august 2018

De fleste som bor i Stavanger er innom her med jevne mellomrom.
Skal du på kino, kjøper du billetter her. Det er alltid et bra utvalg av filmer, i mange ulike saler.
Det er et stort og rikholdig bibliotek her. Hvis du er turist i Stavanger, kan du gå innom her og lese dagsferske aviser fra ditt hjemland.
Et flott sted som det er verdt å besøke.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Karin892015
Anmeldt 19. august 2018

Min datter og jeg skulle på kino, og hadde 1 time til rådighet. Vi besøkte derfor Sølvberget bibliotek og satte oss ned for å spille brettspill. Flott utvalg av spill, men i noen esker manglet det det dessverre brikker eller annet tilbehør.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, HelHuse
Anmeldt 14. mars 2018

hyggelig sted å være , hyggelige ansatte , fint miljø , fin stemmning , fine aktivitetter. semtralt i stavanger, Hc vennlig

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, ThomasL5348
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Første gang på kino i Stavanger
Syns beliggenheten var helt ok og ikke minst kinoen som anbefales der

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, KimT1560