“Veldig dårlig catering”

Ostehuset Øst
Vurdert som nr. 11 av 15 Smått og godt i Stavanger
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 4. november 2018

Dette var virkelig lavmål, merkelig lakserett som forrett rå og seig oksefilet med noe inkjevetfa på siden og helt misforstått dessert med krasjet ostekake.

1  Takk, Bjørn S

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Dette e rett og slett frekt!!bestiller stekte grønnsaker til 145 kr og får 1 stk vårløk 1 sukkerert 2 små dusker med blomkål og en strek av noe som kunne minne om en bit av en søtpotet! Tenker at det er på tide de stiller spørsmål om de er så fantastiske at de kan ta 145 kr for 1 vårløk??
Har bekjente som har hatt samme opplevelsene her.
Dette var siste sjansen jeg ga dem! Setter ikke mine ben her igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 912camillai
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Flott uteområde og stilig lokale. Mye å velge i, og prisene er varierte. Alt ifra rimelig til spinndyrt. Tok organisk brus(det stod ikke pris på..), betalte 130kr! for de, to x 0,33. Ikke verdt pengene. Men kommer igjen for kaffe og lunsj og rawkakene

Dato for besøk: juni 2018
Takk, StavangerStina
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Kule lokaler i en populær bydel. Stor fordel at vi selv kan plukke å velge i «tapas disken». Her er det mye god og variert mat. Hyggelig å sitte ute her i en fin solskinnsdag!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 18sivr
Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Ostehuset har vært en favoritt siden det åpnet i Klubbgata men jeg har de siste åra blitt skuffa alt for mange ganger, og jeg ser meg derfor nødt til å skrive noe. De begynte på topp men det har bare blitt tristere og tristere. De begynte med generøse porsjoner og fikk det man betalte for, og en betalte med glede. Nå må man betale samme pris men det man får servert er en parodi. Man går hjem sulten. Det er den samme magefølelsen som man har når man er blitt lurt på av en klokkeselger på et Tyrkisk marked. Skjerp dere! Gjestene deres glemmer ikke hvordan det var før!

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, 119prebens

Reisende som så på Ostehuset Øst, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Ostehuset Øst? Del dine erfaringer!