“Grei mat, that's it.”

Ostehuset Øst
Vurdert som nr. 11 av 15 Smått og godt i Stavanger
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Om service hadde vært som maten så hadde det vært ganske bra. Servitører som viser lite ydmykhet ovenfor kunders ønsker.

1  Takk, kjoerkle

Anmeldt 4. november 2018

Dette var virkelig lavmål, merkelig lakserett som forrett rå og seig oksefilet med noe inkjevetfa på siden og helt misforstått dessert med krasjet ostekake.

1  Takk, Bjørn S
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Dette e rett og slett frekt!!bestiller stekte grønnsaker til 145 kr og får 1 stk vårløk 1 sukkerert 2 små dusker med blomkål og en strek av noe som kunne minne om en bit av en søtpotet! Tenker at det er på tide de stiller spørsmål om de er så fantastiske at de kan ta 145 kr for 1 vårløk??
Har bekjente som har hatt samme opplevelsene her.
Dette var siste sjansen jeg ga dem! Setter ikke mine ben her igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 912camillai
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Flott uteområde og stilig lokale. Mye å velge i, og prisene er varierte. Alt ifra rimelig til spinndyrt. Tok organisk brus(det stod ikke pris på..), betalte 130kr! for de, to x 0,33. Ikke verdt pengene. Men kommer igjen for kaffe og lunsj og rawkakene

Dato for besøk: juni 2018
Takk, StavangerStina
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Kule lokaler i en populær bydel. Stor fordel at vi selv kan plukke å velge i «tapas disken». Her er det mye god og variert mat. Hyggelig å sitte ute her i en fin solskinnsdag!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 18sivr

Reisende som så på Ostehuset Øst, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Ostehuset Øst? Del dine erfaringer!