“Fantastisk smakssymfoni!”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte en Velsmakende 5 retters smakssymfoni gjennom appen Lets Deal til ca 500 kr pp (normalpris ca 800 kr pp). Hjemmelaga speltflatbrød med herlig dip, roastbiff forrett med snittede grønnsaker, kremet thaisuppe à la tom kha gai - nydelig! Herlig sorbet lekkert servert, ovnsbakt torsk med baconbiter, ovnsbakte lokale poteter på most ertestuing. Nydelig! Andebryst og iskrem med solbær...i det hele tatt en smakfull opplevelse! 4/5 stjerner, jeg har opplevd hakket bedre på luksuscruise men dette var ikke langt unna. Anbefales! Hyggelig betjening, stille og trivelig, moderne lokale i Stavanger Konserhus med utsikt mot sjøen. Tommel opp

Takk, pegasus2011

1923 av 124 anmeldelser

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale med fokus på diskret service. Maten er absolutt verdt å anbefale til neste gjest.

1  Takk, 406roys
Anmeldt 5. august 2018

Det er faktisk andre gang vi er her - ved første besøk fikk vi lekker lunsj i akkurat passe porsjoner, flott utsikt og god service. Så vi tok sjansen på å invitere litt av familien med på en fødselsdagsmiddag, og vi ble ikke skuffet. Det var få sommergjester og det var ikke så mye å velge mellom på sommermenyen, men det vi fikk å spise var riktig godt, delikat og nydelig presentert. Servicen var god, vennlig og oppmerksom. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Solvej J
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Har spist på denne restauranten flere ganger før og har alltid vært tilfreds med opplevelsen. Det ble ingen unntak denne gangen for ca en uke siden. Vi var de eneste på spiseriet denne kvelden. Vi hadde både forrett, hovedrett og dessert med drikkevarer. Sedvanlig god mat og fin stemning. Flink og oppmerksom betjening. Fin opplevelse. Litt overrasket at så få oppsøker denne flotte restauranten på en lørdagskveld. Hvis vi ønsker et variert tilbud i byen vår bør vi stille opp!

Dato for besøk: april 2018
Takk, mrifreak68
Anmeldt 21. desember 2017

et hyggelig sted, fint utsikt.
maten vært meget god.
det som opplevdes som minus: ved bestillingen to av oss fire ønsket ikke potet som tilbehør til hovedretten; etter lange forklaringer til kelneren om det og at vedkommende skulle sjekke at det var mulig å få en salat til hovedretten, fikk vi en god salat med kalde poteter i ;-)
og vinen måtte vi skjenke oss selv - betjeningen har ikke vært opptatt med oss mer enn å få satt mat på bordet :-)
som sagt maten er veldig god, resten er så som så, ellers er plassen dyrt som det egentlig bruker å være i Norge :-)

Dato for besøk: desember 2017
Takk, X5299XVolgag

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!