“Jålete og for spesielt for meg”
Anmeldelse av Spiseriet

Spiseriet
Vurdert som nr. 49 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Dette er et sted som setter lista høyt. Det er helt sikkert utmerkede råvarer og kokkekunst på høyeste nivå. Men når det kommer til smak så snubler de etter min mening. Det blir for jålete og spesielt, og smaker ikke godt.
Servicen er korrekt og i stiveste laget.

1  Takk, torel708

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra 5- og 7-retters middag med gode vinpakker til rettene. Vennlig betjening og flotte lokaler. Rettene var hovedsakelig sjømat inspirerte. Favorittene vi trekker frem var østers, røkelaks og kalv. Desserten var også meget bra. Kommer garantert tilbake ved neste anledning.

1  Takk, LarsB2474
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

En flott kveld, med gode smaker og fantastisk vin. Kan trygt anbefale dette stedet. Vi tar gjerne turen igjen ved neste anledning.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, nondal
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Spiste kamskjell, smakte utrolig godt og var så lekkert tilberedt på tallerken sammen med jordskokk.

Dato for besøk: september 2020
90  Takk, Anne-Tone
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte stedet fordi vi ble anbefalt restauranten. Vi hadde prøvd flere ganger, men endelig lyktes vi. Den ligger flott til ved sjøen og den er oversiktlig og har meget hyggelig og dyktig betjening. Vi skulle spise lunch og bestilte nesten alle rettene, bortsett fra middag og suppe. Maten ble servert slik at det var lett å dele. Alle fikk smake. Vidunderlige smaker og her var maten også en nytelse for øyet.... Jeg gleder meg til neste gang, da blir det full meny med vin pakke.
Maten kommer i "alle" størrelser
Anbefales på det varmeste.

Takk, viksir

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!