“Godt, men..”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. september 2021

Førsteinntrykket var at Spiseriet tar korona-tiltaka på alvor. Me var tre par som skulle sitte med minst 1 meter avstand. Med bevis på dobbelvaksine fekk me lov å sette stolane saman i ein meir normal sosial avstand. Neste lille overrasking var at menyen bare står på norsk. Våre to belgiske gjester tok dette med humør, men servitøren kunne gjerne ha vore meir på tilbodssida for å forklare menyen på engelsk. Sommarmenyen bestod av smårettar og hovedrett, og servitøren skuffa igjen med utydelig rettleiing og manglande råd. Maten smakte godt, brosme var ei kulinarisk oppleving men vart servert halvvarm på kald tallerken. Triveleg prat i godt lag sikra likevel ein minnerik kveld på Spiseriet.

Takk, GeirInge2015

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Dette er et sted som setter lista høyt. Det er helt sikkert utmerkede råvarer og kokkekunst på høyeste nivå. Men når det kommer til smak så snubler de etter min mening. Det blir for jålete og spesielt, og smaker ikke godt.
Servicen er korrekt og i stiveste laget.

1  Takk, torel708
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra 5- og 7-retters middag med gode vinpakker til rettene. Vennlig betjening og flotte lokaler. Rettene var hovedsakelig sjømat inspirerte. Favorittene vi trekker frem var østers, røkelaks og kalv. Desserten var også meget bra. Kommer garantert tilbake ved neste anledning.

1  Takk, LarsB2474
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

En flott kveld, med gode smaker og fantastisk vin. Kan trygt anbefale dette stedet. Vi tar gjerne turen igjen ved neste anledning.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, nondal
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Spiste kamskjell, smakte utrolig godt og var så lekkert tilberedt på tallerken sammen med jordskokk.

Dato for besøk: september 2020
90  Takk, Anne-Tone

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!