Swords in Rock monument og Stavanger fremhever privat tur

fra
USD 400,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sverd i fjell på
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vakkert sted, historisk. Ekstra fint i strålende vær, vi var heldige. Anbefaler et besøk til dette stedet

Takk, Lise010
Anmeldt 22. juli 2020

Vi kjørte forbi, gikk ut for å ta noen bilder, var kune et par andre der - ikke noe n spesiell opplevelse

2  Takk, 497heller
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Er du i området bør du dra innom her. Det er rett ved bilveien/sykkelveien. Fint sted for å ta bilder.

Takk, Lavendel98
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Sentralt sted i Norges historie. Forøvrig fort gjort
Informasjonstavle. Gratis inngang. 5 minutter fra sentrum

1  Takk, 997p_la
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Du får tre sverd i fjell og bitte litt opplysning om historien. Kunne ha vært gjort litt mere ut av det. Parkering rett ved siden av og bare 15 min unna sentrum. Men er det en fin sommerdag så er det så å si umulig å gå parkere der siden stranden ligger rett ved

Takk, nieida83