Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Sverd i fjell på
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Sverd i fjell var mer en bare fjell, det var til og med tre sverd. Grei adkomst, med en del parkeringsplasser rett ved. Kort vei til attraksjonen. Verdt å få med seg.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, perkristiank2017
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted for en liten stopp. Imponerende skulpturer med historiske tanker bak. Anbefaler en stopp her og ta gjerne litt ekstra tid til å se ut over havetbli imponert over vårt vakre land

Stedet går inn i historien der Harald Hårfagre samlet Norge til et land.

2  Takk, janfrodeh2016
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vakkert sted, historisk. Ekstra fint i strålende vær, vi var heldige. Anbefaler et besøk til dette stedet

Takk, Lise010
Anmeldt 22. juli 2020

Vi kjørte forbi, gikk ut for å ta noen bilder, var kune et par andre der - ikke noe n spesiell opplevelse

2  Takk, 497heller
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Er du i området bør du dra innom her. Det er rett ved bilveien/sykkelveien. Fint sted for å ta bilder.

Takk, Lavendel98