“Uhyggelig og frekk betjening”
Anmeldelse av Kafe Bacchus

Kafe Bacchus
Vurdert som nr. 54 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Det er en koselig plass med god utvalg av mat og drikker, men det er Alltid service opplevelsen som er viktigst, spesielt fra oss som også jobber innen servicebransjen er det noe vi ser etter hvor enn vi går.

Jeg var sammen med min mann og foreldre en kveld etter en lang og slitsom dag på jobb, då valgte vi å kose oss litt på bacchus for en avslappende stemning. Opplevde desverre noe skuffende. Han yngre bartenderen som lagde en cocktail til meg var grei men en eldre mann var ikke noe særlig imøtekommende og stresset.
En tips her: snakk fint til dine kunder og ha en god serviceinnstilling. For man vet aldri hvem man kan få på besøk.

Takk, tripanji

Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Bacchus er en liten koselig cafe/pub i en av sidegatene til Fargegaten. Hyggelig stemning og god service. Husets vin på glass og Hansa ølet var rimelig. Veldig OK plass for å ta noen øl og gjerne en liten matbit.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Norw50
Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelig betjening. Gode priser og god mat. Piripiri med masse reker og en kraftig saus. Smakte nydelig. Kom med masse brød og tsaziki. Kun 300 med kaffe etterpå.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Jon Magne A
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted, veldig god mat (kylling på nanbrød og en italiensk salat) med mye smak. Hyggelig betjening og god øl

Dato for besøk: desember 2017
Takk, monikab194
Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

Mørkt og slitent lokale, men med en viss sjarme.
Litt for enkel meny, men hyggelige priser og et ok utvalg både av mat og drikke.

Dato for besøk: september 2017
Takk, bj_rntrondt

Reisende som så på Kafe Bacchus, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger kommune, Rogaland

Har du vært i Kafe Bacchus? Del dine erfaringer!