“Finn en annen plass”

Burger King
Vurdert som nr. 13 av 14 Smått og godt i Stavanger
Kjøkken: Hurtigmat
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte maten i burgerking appen da det var litt kø og dårlig plass inne der. Vanskelig å holde 1 meter. Jeg ventet og ventet men fikk ingen beskjed om at maten var klar. Etter 20-25 min gikk jeg og spurte. Bestillingen lå inne men ingen av de hadde gjort den klar. Hun i kassa gjorde den klar på bare noen sekunder mens jeg stod der. Så hva skjedde?!
Når vi fikk maten var det en stor skuffelse. Burgerkjøttet føltes nesten hardt ut og føltes tørt. Personen jeg var sammen med sa hennes smakte rart. Min burger var glutenfri og det er den dårligste glutenfrie burgeren jeg har smakt noen gang.
Må også nevne at jeg så personalet som gjorde klart maten gjøre det uten hansker, nå i corona.
Mange skitne bord i restauranten også.
M
Med så mange fine spiseplassen i Stavanger, anbefaler jeg å velge noe annet.

Takk, heidif461

Anmeldt 10. juli 2021

Dyr og tørr mat! 12 kr pr pers for å benytte toalett, manglet taklys og desinf.sprit. Anbefales ikke!

Takk, Anibe74
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Kaos i kasse, dårlig køsystem og mangelfull service. Tørr burger og dårlig renhold. Kan virkelig ikke anbefales. Styr unna

Takk, christofferoye
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig!! Kaos fra ende til annet. Ingen koronatiltak. Merkelig kø system. Bestilling i app fungerte ikke, da det ikke ble fulgt opp. App var også veldig kronglete. Nuggets smakte rart, burger var tørr. 18 nuggets i for liten pose, som jenta bak disken trykka ned med hånda, den samme hånda som hun betjente kassa med. Pappkopper sto opp ned på disken, rett på disken, hvor folk dreiv å betalte . Det var helt kaos , folk ut og inn av dørene, midt i køen. Hvorfor har de ikke bestillingssutomater? Har de overhode hørt om smittevern . Blir ikke overrasket hvis vi blir syke etter denne opplevelsen. Her var det null kontroll.
Var her fredag 9. juli ca. Kl 14

1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 19. mai 2021

Forferdelig!! Min datter har cøliaki, ventet 25 min på maten. Da hun fikk burgeren sin fikk hun vanlig brød. Heldigvis så hun at det var vanlig brød før hun spiste, vist ikke hadde hun blitt KJEMPE syk!! Jeg gikk tilbake og klaget og sa jeg ville ha pengene igjen, fikk bare en ny burger. Måtte kaste den, så inn på kjøkkenet, UTGOLIG SKITTENT OG URENSLIG. La den glutenfrie burgeren sammen med vanlig hamburgerbrød, kjempe skittent på benkene der inne. IKKE spis her!!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, ChS123456

Reisende som så på Burger King, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Burger King? Del dine erfaringer!