“Mer en opplevelse ”

[:vju] Restaurant & Skybar
Vurdert som nr. 110 av 272 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Var her i et bursdagsselskap for min mor. Utrolig fin utsikt og fikk et bord som var litt ut til siden slik at vi fikk være mer privat.

Maten er helt grei, men med tanke på pris så forventet jeg litt mer smak og mer på tallerken.

Ellers en fin opplevelse. Kommer nok ikke tilbake, men kan anbefale det til folk som vil spise til Stavangers fineste utsikt.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ceciliehvassgrd

Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Vi har tidligere besøkt denne restauranten. Maten har alltid vært god, men service har vært varierende. På nettsidene står det at restaurant er stengt søndager. Det stemmer ikke. Anbefaler å ringe hotellets resepsjon for å reservere bord da det kan bli fullt når det kommer tilreisende middagsgjester. Lokalene er utformet slik at du kan sitte litt "skjermet" innerst i lokalene om ønskelig. Utsikten er upåklagelig. Service er tatt opp til et nytt nivå siden forrige besøk (2015). Her er det smilende og motiverte servitører. Før hovedrett fikk vi servert (gratis) fersk brød med en nydelig tomat-tapenade, olivenolje og fyldig Balsamico. Hovedretter var Burger med tilbehør i voksen og barnepensjon samt ytrefilet og laks. Skikkelig bra kjøtt i burger, meget Godt bugerbrød og tilbehør. Løkringene var perfekt! Fries var også nydelig. Biff mør, perfekt stekt og godt tilbehør. Laks var meget god. Tilbehøret kunne vært mer spennende.

Dessert var is og bær til barna og Sjokolade Trifle. Den siste desserten er meget smakfull. Perfekt laget og presentert. Husk at du kan få 20% rabatt på mat som Scandic hotell medlem. Det kunne det smilende og hyggelige kelneren opplyse om. Vi kommer garantert igjen

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Fredrik_Angell
Anmeldt 8. mai 2017

Var en del misforståelser fra servitøren slik at bestillingen ble feil og måtte vente på ny. Når maten først var den helt grei.

Dato for besøk: april 2017
Takk, AnnaS11653
Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Vi var her 1/2t før stenge tid. Vi spiste hamburger med pommes frites, syntes det var lite kjøtt og tørt kjøtt. Innredningen av restauranten var litt skuffende med tanke på at det bar skybar.

Savnet at noen spurte om vi var tilfreds med maten. Før vi dro fortale vi om opplevelse og fikk usedvanlig god service fra ei med dialekt nord fra, tror hun må ha vært restaurantsjef eller noe. Hun ga oss inntrykket at dette var ikke vanlig at skjedde, så derfor gir vi 4/5 pga måten hun håndterte situasjonen på. Vi syntes også at hun som serverte oss virket til å være ny i jobben.

Dato for besøk: april 2017
Takk, inemalens
Anmeldt 10. april 2017

Helt fantastisk utsikt fra denne restauranten som ligger i 21. etasje. Alltid hyggelig personale og god mat.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Ove Ø

Reisende som så på [:vju] Restaurant & Skybar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i [:vju] Restaurant & Skybar? Del dine erfaringer!