“Veldig God Julemat”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Fikk en Utrolig god lutefisk med pølser jeg spørte om :)
Porsjoner var stor, prisen var ok og servicen og stemningen var veldig god.

Takk, GuzunVadim
Jarle U, Leder  på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Hei hei
Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Det setter vi virkelig pris på.
Veldig kjekt å høre at du likte lutefisken og pølsene. Ikke minst at det var mer enn nok mat og prisen, sørvisen og stemningen var tilfredstillende.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Bestilte spareribs. Beste spareribs jeg noen gang har spist. En magisk combo av veldig mørt kjøtt, salat, coleslaw og mais. , med salte potetstenger. Anbefales! Eneste minus er at det er mye stemmestøy i lokalet som er ganske lite. Men det kan jo tyde på at folk er fornøyd.

Takk, 156terjef
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei Terje
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. At dette er de beste spareribsene du har spist er veldig kjekt å høre. Ja det kan ofte bli litt lyd i lokalet, men takk for info og vi vil ta dette med i fremtidig evalueringer.

Tusen takk og velkommen tilbake.

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

God fish n chips og God service, med nydelige chunkyfries! men skuffende remulade som virket industriprodusert, samt en salsa jeg ikke forstår hvorfor var der... ertepuré mener jeg er ett must til fish n chips, men det manglet. Isteden var det en dårlig salat ved siden av, som ikke passet til..

Og prisen for den type mat og standard var ekstremt høy... og en elendig vinmeny til å være på ett «steakhouse»

Takk, Foodsterbasse
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Hei
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.
Så bra at du likte fish and chips samt sørvisen. Vi vil ta innspillene dine med oss og se på eventuelle forbedringer endringer.

Takk og velkommen tilbake.

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Vi var 3 stk, lørdagskveld, mye folk,bestilte spare ribs, burger og scampi. Alle veldig fornøyde. Litt mye stemmesus i lokale, og da en trubadur begynte å synge, kunne vi ikke snakke med hverandre. En veldig blid kelner og en annen litt stresset kelner. Men effektivt og god mat var det.

Takk, kpmeling
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding på ditt besøk hos oss. Veldig hyggelig å høre at spare ribs, burger og scampi falt i smak. Tusen takk og velkommen tilbake.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var god, servicen under gj.snitt. Det ble spilt veldig høy musikk, noe som ødela for atmosfæren i restauranten.
Sammenlignet med de andre steakhousene i Stavanger får xo sisteplass.

Takk, odanor
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei og takk for tilbakemeldingen.
Så bra at du likte maten hos oss. Vi tar dette med service og volumet på musikken videre internt.

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!