TripAdvisor

Bestill på internett
Vurdert som nr. 43 av 275 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Dyr burger og EKSTREMT dyrt øl. Burgeren var god, men ikkje verdt prisen! I kombinasjon med ølprisen så blei det egentlig ingen god opplevelse.

Takk, 811catoh
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei hei og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding på ditt besøk hos oss.

Veldig kjekt å høre at du likte burgeren vår.

Vi har forløpende evaluering av priser i forhold til markedet og noterer oss tilbakemeldingen din på prisene.

Takk igjen og velkommen tilbake.

Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk mørt og godt kjøtt, bra utvalg i øl.
Vi spiste burger og indrefilet. Kjøttet var perfekt stekt i henhold til måten vi ville gå det på. Intimt lokale, og god stemning. Ikke billigste plass i Stavanger, men synes kvaliteten forsvarer prisen.

Takk, 47henningl
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2019

Hei Henning
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om ditt besøk på XO!

Så kjekt å høre at dere likte burgeren og indrefileten som ble servert, og ikke minst at det var perfekt stekt.

Vi skal sørge for at stemningen er på topp også neste gang du kommer :-).

På gjensyn.

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Restauranten leverte ikke ift prisnivå og forventninger.
Vi var 5 stk i selskapet, hvorav 4 bestilte biff. Kun en av disse ble servert som bestilt : Gjennomstekt.
De tre andre var stekt alt for mye. Som bildet viser, entrecôten kan til nød betegnes Medium+, mens den var bestilt Medium Rare.
Det samme gjaldt 2x indrefilet.

En øl smakte som om den var utvannet, den fikk vi byttet.

Ikke bra, blir lenge til jeg drar dit igjen.

Takk, LarsT236
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Hei Lars og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding på besøket ditt hos oss.

Det var trist å høre at de tre biffene var for mye stekt og at ølen ikke var som forventet.
Vi vil ta opp dette internt og vil gjøre vårt ytterste for at dere får en bedre opplevelse neste gang dere besøker oss.

Velkommen tilbake.

Jarle Unhjem

Anmeldt 20. august 2019

Lunch med veldig fin underholdning.
Fiskeretter og Løksuppe var veldig bra.
God service og hyggelig personell.

Dato for besøk: august 2019
Takk, BjaMil
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding på ditt besøk hos oss.

Veldig hyggelig å høre at fiskerettene og løksuppen falt i smak. Tusen takk og velkommen tilbake.

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Maten smakte veldig godt og var servert raskt. Anbefales til flere som liker god stemning mens de spiser. Her er det et godt sosialt sted for å vær på kveldene

Dato for besøk: august 2019
Takk, Petersalangam2
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Hei Peter og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Veldig kjekt å høre at maten smakte som forventet og at du fikk rask servering.

God stemning og sosialt spisested, bra at du likte det. Velkommen tilbake.

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!