“God mat, noe stiv pris”
Anmeldelse av XO Steakhouse

XO Steakhouse
Vurdert som nr. 52 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var 3 ute og spiste. To bestilte biff, og jeg kyllingburger. Kyllingburgeren var helt ok, ikke noe voldsomt, men smakte greit.
Guttene var veldig fornøyd med biffen, perfekt stekt, god porsjon og gode smaker.
Servicen var god, men en moe stiv pris

Takk, karolinesa
jarleu2014, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Karoline og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt besøk hos oss.

Så synd at ikke kyllingburgeren kun "smakte greit". Skulle ønske vi kunne gitt deg en bedre smaksopplevelse.

Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive til oss.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Spiste en burger med jalapeño og blåmuggost. Veldig saftig burger, men 299kr for en burger er for meg i meste laget. I tillegg når man vil ha chips ved siden av til 79kr blir det i meste laget.

Takk, 221vegardh

Hei Vegard
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord om din opplevelse her hos oss.

Bra at du synes burgeren var saftig, men ja, det er muligens dyrt men vårt mål er å overholde markedspriser.
Uansett setter vi pris på dine synspunkter og tar dette med oss videre ved evaluering av fremtidige priser.

Ha en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Ok mat, men til en for høy pris. Ok service og hyggelig betjening. Ikke mer enn gjennomsnittlig.......

Takk, ninae833
jarleu2014, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei hei Nina og tusen takk for at du tok deg tid å til å skrive om opplevelsen din etter å ha besøkt oss.

Kjekt å høre at du likte servicen og at det var hyggelig betjening. Prisene våre vurderes fortløpende iht markedet. Vi tar dette med oss videre og vil vuredere endringer i fremtiden.

Ha en fortsatt fin dag og takk for tilbakemeldingen.

Anmeldt 26. juni 2020

Meget bra hyggelig servitører, godt utvalg i viner. Bestilte biff meget bra , fikk den stekt som vi ønsket.hyggeluge uformelle lokaler.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 582anniw

Hei Anni
Tusen takk for din tilbakemelding. Virkelig kjekt å høre at du likte biffen vår. og at du synes lokalene var trivelige
Ja, du er hjertelig velkommen tilbake :-).

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom en lørdag ettermiddag for en kjapp lunsj. Trivelig livemusikk og godt øl. Bestilte en fish and chips og en messy potatoe. Alt var høy klasse på, servitørene var hyggelig og imøtekommende. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Gunndern

Hei Ole og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at fisken smakte samt at betjeningen var hyggelige. Velkommen tilbake.

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!