“ER DET MULIG!!!!!!! Etter”
Anmeldelse av XO Steakhouse

XO Steakhouse
Vurdert som nr. 51 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

ER DET MULIG!!!!!!!
Etter 30 min venting ute ble vi anvist bord for deretter å bli informert om at de var tom for mat.... Alt på menyen...
Håpløst! Sjanseløst! Og alle andre uttrykk som beskriver en restaurant ute styring og kontroll!!! Makan!!!

Takk, afd1878
jarleu2014, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei Audun
Tusen takk for din tilbakemelding.

Ja dessverre så er det mulig å gå tomme for mat. Denne kvelden var det manglende kommunikasjon mellom hovmester og kjøkken. Vi beklager selvfølgelig dette men håper at vil ta turen igjen.

Ha en fortsatt fin dag ⛱

Anmeldt 24. juli 2020

Etter å ha ventet i kø var det noen som ble sendt inn før oss Da vi hadde bestemt oss for mat, kom kelneren og sa at det var tomt for mat...

Takk, 80pers

Hei Per

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Vi beklager den manglende kommunikasjonen mellom hovmester og kjøkken denne kvelden....og ikke minst at vi gikk tomme for mat. Det skal ikke skje.

Men nå er det engang slik at det har vært usedvanlig travelt denne sommeren og dessverre har det sine bakdeler. Vi vil se på våre rutiner og definitivt gjøre endringer for fremtiden.

Takk igjen for at du tok deg tid, det setter vi pris på.

Ha en fortsatt strålende dag ☀

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Elendig. Fikk beskjed om å vente 10 min. Flere ble sluppet inn før oss. Hovmester hadde glemt oss. Når vi minnet han på det og omsider fikk anvist bord får vi beskjed om at kjøkkenet var tomme for mat. Helt håpløst. Blir ingen flere besøk hit. Har aldri opplevd maken

Takk, driftin

Hei Rune
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.

Trist å høre at hovmesteren hadde glemt dere, slikt skal ikke skje og det beklager vi.
Det har i sommer vært uvanlig travle tider og utrolig stor pågang. Det er helt sant det du skriver, vi gikk faktisk talt tomme for mat, som også er beklagelig.
Logistikk og kommunikasjon (hovemester og kjøkken) har feilet her dessverre. Vi vil se på rutinene våre og fremtidige forbedringer i fremtiden.

Ha en fortsatt fin dag.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Positivt: ligger sentralt i byen. Maten smakte godt - selv om den var enkel. Kort ventetid.

Negativt: maten står ikke i forhold til prisen: kr 200 for en burger - uten frites ... Dette måtte kjøpes i tillegg for kr 80. Slitent og mørkt interiør.

Vil jeg gå dit igjen? Nei.

Takk, Britt S
jarleu2014, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Britt
Tusen takk for din tilbakemelding.
Kjekt å høre at du likte maten. Vi opererer med markedspriser men setter pris på tilbakemeldingen din og tar det med oss videre ved evaluering.

Ha en fortsatt fin dag.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Heilt OK, men ikkje meir. Maten er altfor dyr i forhold til kva du får levert på fatet. Bestilte biff og spare ribs. Begge rettane var heilt greie på smak, men eg hadde forventa at maten var meir gjennomførte mtp kva prisnivå denne staden legg seg på.
Veldig trivelege servitørar.

Takk, 297kristinad

Hei Kristina
Tusen takk for din tilbakemelding.
Godt å høre at du likte maten du blei servert og at du synes servitørene var trivelige.

Når det gjelder prising av våre retter så prøver vi hele tiden å forholde oss til markedspriser. Noen synes det er dyrt og andre synes det er en ok pris iht smak, atmosfære og betjening/service.
Vi setter uansett pris på dine synspunkter og tar dette med oss videre ved neste evaluering.

Takk igjen og ha en fortsatt fin dag.

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!