“Snadder mat!”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2020

Dette besøket var en positiv overraskelse. Gladmat og mye folk på byen, men vi fikk bord uten å ha bestilt på forhånd. Maten ble servert rimelig kjapt, og hvilken mat. En saftig tournedos med snadder tilbehør smakte fortreffelig.

1  Takk, olen61
jarleu2014, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei
Så kjekt å høre at du likte Tournedos og ikke minst tilbehøret.

På gjensyn.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Knallbra burger. Topp 3, hyggelig, rask og effektiv betjening. Ingenting å utsette på denne restauranten.

Takk, 570vidarm

Hei Vidar
Tusen takk for din tilbakemelding. Virkelig kjekt å høre at du synes vår burger er knallbra og at du ikke hadde noe å utsette.
Ja, du er hjertelig velkommen tilbake :-).

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

En av få restauranter som hadde åpent en søndag ettermiddag . Skeptisk da jeg leste tidligere anmeldelser men ble ikke skuffet . God mat , god vin , hyggelig betjening . Rask servering . Godt fornøyd !

Takk, torimartine

Hei Torill
Tusen takk for din tilbakemelding og sååå bra at du ble overrasket. Virkelig kjekt å høre at du likte maten, vinen, betjeningen og at det var rask servering.
Hjertelig velkommen tilbake :-).

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

ER DET MULIG!!!!!!!
Etter 30 min venting ute ble vi anvist bord for deretter å bli informert om at de var tom for mat.... Alt på menyen...
Håpløst! Sjanseløst! Og alle andre uttrykk som beskriver en restaurant ute styring og kontroll!!! Makan!!!

Takk, afd1878
jarleu2014, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei Audun
Tusen takk for din tilbakemelding.

Ja dessverre så er det mulig å gå tomme for mat. Denne kvelden var det manglende kommunikasjon mellom hovmester og kjøkken. Vi beklager selvfølgelig dette men håper at vil ta turen igjen.

Ha en fortsatt fin dag ⛱

Anmeldt 24. juli 2020

Etter å ha ventet i kø var det noen som ble sendt inn før oss Da vi hadde bestemt oss for mat, kom kelneren og sa at det var tomt for mat...

Takk, 80pers

Hei Per

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Vi beklager den manglende kommunikasjonen mellom hovmester og kjøkken denne kvelden....og ikke minst at vi gikk tomme for mat. Det skal ikke skje.

Men nå er det engang slik at det har vært usedvanlig travelt denne sommeren og dessverre har det sine bakdeler. Vi vil se på våre rutiner og definitivt gjøre endringer for fremtiden.

Takk igjen for at du tok deg tid, det setter vi pris på.

Ha en fortsatt strålende dag ☀

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!