“Biffen står til stryk”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro hit med store forhåpninger og ønsker om et godt biff måltid. Slik ble det dessverre ikke.

Men først: Servicen var strålende. Setter også pris på at servitøren tilbød oss avslag i pris da vi fortalte om hvordan maten smakte. Også verdt å nevne at en av oss bestilte burger. Den var kjempegod.

Så til biffen. Av navnet på restauranten har man litt forventning til denne. En god biff er noe av det beste jeg får, og prøver som regel å få med meg et biff-måltid i alle byer jeg besøker. Dro derfor med meg familien hit.

Liker best en stor god medium stekt entrecôte så bestilte derfor et 400g stykke. Her er hva jeg fikk;
- 3 små, flate stykker på rundt 150g hver. Jeg forventer et helt stykke kjøtt på en restaurant som kaller seg steakhouse! (Ser jeg burde lest kommentarene her mer nøye. Er vist ikke den eneste med den opplevelsen)
- Hele retten badet i fett og vann
- ett av stykkene så grått, tamt og ustekt ut
- ett stykke var gjennomstekt
- ett var nesten bare sener og fett
- Kjøttet så mer kokt ut enn stekt
- Ingen av stykkene hadde noe særlig smak.
- Fløtegratinerte poteter som følge var helt greie

En av oss bestilte medium 200g. Neste samme opplevelse der, men den biffen var godt ned mot rå.

En bestilte spare-ribs. Ok. Men lite saus på ribbene og enden på stykke var brettet med ustekt/rått kjøtt som resultat.

Liker egentlig ikke å gi dårlige reviews men dette var kanskje den værste biffen jeg har fått på restaurant så klarte ikke å la være. Beklager det til hyggelig betjening.

Takk, SnowMaxxYT
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Trist å høre at kjøttet ikke var som forventet. Slik skal det ikke være. Vi tar selvfølgelig dette med oss videre og ser nærmere på våre rutiner. Vi beklager dette.

2024 av 366 anmeldelser

Anmeldt 5. juli 2021

Veldig hyggelig.intim plass med utrolig god biff og Birger.. drinken var også veldig god.
Betjeningen var hyggelig ..storkoste oss.

Takk, 1984nataliak
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei på deg og tusen takk for din tilbakemelding.

Veldig kjekt å høre at du likte atmosfæren her hos oss og ikke minst at biffen, burgeren og drinken smakte!.

Hjertelig velkommen tilbake :-).

Ha en strålende dag!

Med vennlig hilsen
Jarle Unhjem (Eier)

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

God mat men utrivelig servitør. Vi var 2 stk og ble plassert på et høyt bord rett under aircondition. Spurte om det var mulig å bytte til et vanlig lavt bord siden restauranten var nesten tom for gjester. Dette var HELT umulig! Jeg er ganske lav og når du knapt får haken over bordet og samtidig ‘dingler med bena’ - da blir opplevelsen dårlig. Når det var kun 2 personer som kom etter oss, gikk det vist helt greit å plassere de på 4 manns bord. Har besøkt restauranten tidligere og var fornøyd da. Matopplevelse blir dårlig når man sitter vondt.
Det var ledige bord hele tiden vi var der.
Maten er god og de andre servitørene var hyggelige. Hun som virket som hun var ‘sjef’ denne kvelden, var ikke spesielt opptatt av å gjøre kundene fornøyd.

Takk, evat993
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Trist å høre at bordplasseringen ikke ble som forventet. Det beklager vi.
Vi tar selvfølgelig dette med oss videre og ser nærmere på våre rutiner. Godt å høre at maten smakte som forventet.

Anmeldt 11. januar 2021 via mobile enheter

Besøkte XO i forbindelse med et julebord med jobben. Nydelig mat, generøse porsjoner og attpåtil påfyll(!) Vi ble vartet opp av Stian som leverte utsøkt service! Xo steakhouse anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, JTande-Petersen
Jarle U, Owner på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2021

Hei Jørgen
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din opplevelse etter ditt besøk hos oss.

Så bra at Stian vartet opp med god service og ikke minst at maten smakte.

Tusen takk for anbefalingen.

Ha en fortsatt strålende dag!

Anmeldt 20. desember 2020

Fikk lutefisk som ikke var spiselig. Fikk da en ny lutefisk som egentlig ikke var noe bedre. Den var så seig at det ikke gikk ann å skjære i den. Kompanserte med en dessert som inneholdte melk noe som gjesten ikke tålte. Pinnekjøttet bestod av mer fett en kjøtt. Dyreste potetene jeg har spist. Tok full betaling for lutefisken som ikke var spiselig.

0/6.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, gjesten2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Trist å høre at Lutefisken og Pinnekjøttet ikke var som forventet. Vi tar selvfølgelig dette med oss videre og ser nærmere på våre rutiner. Vi beklager dette.

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!