“Vår Norges tur”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021

Vår første dag valgte vi å spise her. De har morsomme servitører :) Fisk på skjermene. De har dog dyre retter, men man behøver ikke å velge dem. Vi hadde burgere alle sammen. Jeg og kona hadde Jack Daniels burger med søtfries, kjempegodt! Sønnen vår hadde vanlig burger og fries som han koste seg med, mens venninna vår hadde Fiffen burger. Fint sted!

1  Takk, AST81
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei hei
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din opplevelse etter ditt besøk hos oss.

Utrolig hyggelig å høre at burgerne falt i smak og at dere likte tilbehøret.

Ha en fortsatt strålende dag og velkommen tilbake!

Med vennlig Jarle Unhjem (Eier)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et kjempefint besøk. Nydelig biff som var perfekt tilberedt med godt tilbehør. Drikken var like god og meget hyggelig servitører. Det som trekker litt ned er at sausen dessverre har litt preg av Fjordland, men fortsatt god. Noe ventetid på å få oppfølging på mat når det gjelder mer drikke og dessert. I tillegg var det, det minste brownies stykke jeg har sett for en veldig stiv pris. Men den smakte godt. Vi kommer gjerne igjen

Takk, Malinbvo
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Malin
Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjekt å høre at du likte biffen og tilbehøret.

Selvfølgelig supert å høre at servicen topp. Beklager at ikke sausen falt i smak og at det ble noe ventetid.

Ha en fortsatt strålende dag.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service og mat. Vi var 9 stykker som møtte opp uten bordreservasjon (pga de ikke hat reservasjoner for juli mnd), det tok ikke lang tid før vi fikk bord. Personellet var veldig hyggelig og serviceinnstilte, maten var fabelaktig, den var godt
tilbredt, saftig, god og posisjonene var generøse, nok å bli mett av. Vi bestilte litt variert, alt var bra. En av oss fikk glemt retten sin i bestillingen, men det var raskt tatt hånd om, laget nytt og med rabatt for retten, godt håndtert.

Takk, NorthStar01297376204

Hei
Tusen hjertelig takk at du tok deg tid til å skrive til oss.

Godt å høre at dere likte maten og ikke minst den gode servicen. Beklager at en av bestillingene ble glemt. Vi tar dette med oss videre og ved evaluering av interne rutiner.

Ha en fortsatt strålende dag.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, spiste hamburger med søtpoteter - 10 poeng fra oss. Her kan man besøke både som par og familie.

Anbefales virkelig.

Takk, Fredrik K

Hei Fredrik
Tusen takk for din tilbakemelding og sååå bra at du likte burgeren og søtpotetene. 10 poeng er vi meget fornøyd med. Ha en fortsatt strålende dag.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro hit med store forhåpninger og ønsker om et godt biff måltid. Slik ble det dessverre ikke.

Men først: Servicen var strålende. Setter også pris på at servitøren tilbød oss avslag i pris da vi fortalte om hvordan maten smakte. Også verdt å nevne at en av oss bestilte burger. Den var kjempegod.

Så til biffen. Av navnet på restauranten har man litt forventning til denne. En god biff er noe av det beste jeg får, og prøver som regel å få med meg et biff-måltid i alle byer jeg besøker. Dro derfor med meg familien hit.

Liker best en stor god medium stekt entrecôte så bestilte derfor et 400g stykke. Her er hva jeg fikk;
- 3 små, flate stykker på rundt 150g hver. Jeg forventer et helt stykke kjøtt på en restaurant som kaller seg steakhouse! (Ser jeg burde lest kommentarene her mer nøye. Er vist ikke den eneste med den opplevelsen)
- Hele retten badet i fett og vann
- ett av stykkene så grått, tamt og ustekt ut
- ett stykke var gjennomstekt
- ett var nesten bare sener og fett
- Kjøttet så mer kokt ut enn stekt
- Ingen av stykkene hadde noe særlig smak.
- Fløtegratinerte poteter som følge var helt greie

En av oss bestilte medium 200g. Neste samme opplevelse der, men den biffen var godt ned mot rå.

En bestilte spare-ribs. Ok. Men lite saus på ribbene og enden på stykke var brettet med ustekt/rått kjøtt som resultat.

Liker egentlig ikke å gi dårlige reviews men dette var kanskje den værste biffen jeg har fått på restaurant så klarte ikke å la være. Beklager det til hyggelig betjening.

Takk, SnowMaxxYT

Hei
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Trist å høre at kjøttet ikke var som forventet. Slik skal det ikke være. Vi tar selvfølgelig dette med oss videre og ser nærmere på våre rutiner. Vi beklager dette.

Takk for tilbakemeldingen.

Ha en fortsatt fin dag!

Med vennlig Jarle Unhjem (Eier)

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!