“Hekkans goe burger på XO Steakhouse!”
Anmeldelse av XO Steakhouse

XO Steakhouse
Vurdert som nr. 52 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hekkans goe burger på XO,
Hyggelig service, gode råvarer og smakfulle retter.
Serveringspersonalet er alltid «på», spør hvordan det smaker og møter deg med et smil. Vi kommer tilbake igjen!
Hilsen Sissel & Sigve Bru

Takk, Happiness02764565486
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei hei
Tusen takk for at du tok deg til til å skrive om besøket ditt hos oss.
Veldig kjekt å høre at du likte servitør/kjøkken/råvarer og stemningen. I

Tusen takk igjen og velkommen tilbake.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vennegjengen ønsket en god biff, uten at det skulle koste skjorta, og endte med å gå hit. Vi bestilte både rå og medium stekte biffer, og fikk alt perfekt stekt. Potetene og sausen var også helt fantastisk! Anbefales på det aller sterkeste.

Takk, AnnieJH92
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei hei Annie
Tusen hjertelig takk at du tok deg tid til å skrive til oss.

Godt å høre at dere likte biffen, potetene og sausen. Det varmer!

Ha en fortsatt strålende dag.

Hjertelig velkommen tilbake :-).

Anmeldt 10. august 2021

Vi spiste helt perfekte hamburgere med tilbehør. I tillegg til fantastisk service av Malin. Ble kvelden helt perfekt.

Takk, siwen27

Hei Siw
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din opplevelse etter ditt besøk hos oss.

Så bra at Malin vartet opp med god service og ikke minst at maten smakte.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Ha en fortsatt strålende dag!

Med vennlig Jarle Unhjem (Eier)

Anmeldt 4. august 2021

Vår første dag valgte vi å spise her. De har morsomme servitører :) Fisk på skjermene. De har dog dyre retter, men man behøver ikke å velge dem. Vi hadde burgere alle sammen. Jeg og kona hadde Jack Daniels burger med søtfries, kjempegodt! Sønnen vår hadde vanlig burger og fries som han koste seg med, mens venninna vår hadde Fiffen burger. Fint sted!

1  Takk, AST81
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei hei

Utrolig hyggelig å høre at burgerne falt i smak og at dere likte tilbehøret.

Ha en fortsatt strålende dag og velkommen tilbake!

Med vennlig Jarle Unhjem (Eier)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et kjempefint besøk. Nydelig biff som var perfekt tilberedt med godt tilbehør. Drikken var like god og meget hyggelig servitører. Det som trekker litt ned er at sausen dessverre har litt preg av Fjordland, men fortsatt god. Noe ventetid på å få oppfølging på mat når det gjelder mer drikke og dessert. I tillegg var det, det minste brownies stykke jeg har sett for en veldig stiv pris. Men den smakte godt. Vi kommer gjerne igjen

Takk, Malinbvo
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Malin
Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjekt å høre at du likte biffen og tilbehøret.

Selvfølgelig supert å høre at servicen topp. Beklager at ikke sausen falt i smak og at det ble noe ventetid.

Ha en fortsatt strålende dag.

Hjertelig velkommen tilbake :-).

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!