“Sulten, ta en tur til XO !!!!!”
Anmeldelse av XO Steakhouse

XO Steakhouse
Vurdert som nr. 51 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og utsøkt sørvis. Fin beliggende i en rolig og sjarmerende gågate. XO har levende musikk og lun atmosfære inne i restauranten. Anbefaler ett besøk

Takk, Resort64494832290
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om ditt besøk på XO!

Så kjekt å høre at dere likte maten og servicen, og ikke minst atmosfæren.

Vi skal sørge for lun atmosfære også neste gang du kommer :-).

Velkommen tilbake.

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hekkans goe burger på XO,
Hyggelig service, gode råvarer og smakfulle retter.
Serveringspersonalet er alltid «på», spør hvordan det smaker og møter deg med et smil. Vi kommer tilbake igjen!
Hilsen Sissel & Sigve Bru

Takk, Happiness02764565486

Hei hei
Tusen takk for at du tok deg til til å skrive om besøket ditt hos oss.
Veldig kjekt å høre at du likte servitør/kjøkken/råvarer og stemningen. I

Tusen takk igjen og velkommen tilbake.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vennegjengen ønsket en god biff, uten at det skulle koste skjorta, og endte med å gå hit. Vi bestilte både rå og medium stekte biffer, og fikk alt perfekt stekt. Potetene og sausen var også helt fantastisk! Anbefales på det aller sterkeste.

Takk, AnnieJH92
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei hei Annie
Tusen hjertelig takk at du tok deg tid til å skrive til oss.

Godt å høre at dere likte biffen, potetene og sausen. Det varmer!

Ha en fortsatt strålende dag.

Hjertelig velkommen tilbake :-).

Anmeldt 10. august 2021

Vi spiste helt perfekte hamburgere med tilbehør. I tillegg til fantastisk service av Malin. Ble kvelden helt perfekt.

Takk, siwen27

Hei Siw
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din opplevelse etter ditt besøk hos oss.

Så bra at Malin vartet opp med god service og ikke minst at maten smakte.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Ha en fortsatt strålende dag!

Med vennlig Jarle Unhjem (Eier)

Anmeldt 4. august 2021

Vår første dag valgte vi å spise her. De har morsomme servitører :) Fisk på skjermene. De har dog dyre retter, men man behøver ikke å velge dem. Vi hadde burgere alle sammen. Jeg og kona hadde Jack Daniels burger med søtfries, kjempegodt! Sønnen vår hadde vanlig burger og fries som han koste seg med, mens venninna vår hadde Fiffen burger. Fint sted!

1  Takk, AST81
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei hei

Utrolig hyggelig å høre at burgerne falt i smak og at dere likte tilbehøret.

Ha en fortsatt strålende dag og velkommen tilbake!

Med vennlig Jarle Unhjem (Eier)

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!