“Pubmat, men veldig dyr og dårlig”
Anmeldelse av XO Steakhouse

XO Steakhouse
Vurdert som nr. 52 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021

Omtaler seg som steakhouse, men fremstår som en pub. Bestilte en entrecote som kommer med pommes frites, en skål med dårlig industri bearnaise og noen vassne grønnsaker, men til en pris hvor dette burde være utmerket. Det var det ikke.
Bestilte også en 0,6l øl til samme fantasipris. Denne var helt flat, og uten kullsyre. Påpekte dette da jeg ønsket ny, og da kunne personalet informere meg at det var noe galt med den. Hvorfor fikk jeg ikke informasjon om det før jeg bestilte??
Så konklusjonen er veldig dyrt, og dårlig.

Dato for besøk: september 2021
Takk, BjornH53
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2021

Hei Bjørn
Tusen takk for tilbakemeldingen.

Det er svært beklagelig å høre at sausen, grønnsakene og øl ikke var som forventet.

Vi ser fortløpende på interne rutiner ut fra tilbakemeldinger fra kunder og vil i dette tilfelle se nærmere på saken.

Ha en fortsatt fin dag.

Med vennlig

Anmeldt 11. september 2021

Topp stemning og fantastisk mat tommel opp
Veldig hyggelig folk som jobber på plassen
Anbefales XO spesial for någe godt i glasset

Dato for besøk: september 2021
Takk, 909kristoffere

Hei hei Kristoffer
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din opplevelse etter ditt besøk hos oss.

Utrolig hyggelig å høre at det var topp stemning og at maten falt i smak.

Ha en fortsatt strålende dag og velkommen tilbake!

Med vennlig Jarle Unhjem (Eier)

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og utsøkt sørvis. Fin beliggende i en rolig og sjarmerende gågate. XO har levende musikk og lun atmosfære inne i restauranten. Anbefaler ett besøk

Takk, Resort64494832290
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om ditt besøk på XO!

Så kjekt å høre at dere likte maten og servicen, og ikke minst atmosfæren.

Vi skal sørge for lun atmosfære også neste gang du kommer :-).

Velkommen tilbake.

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hekkans goe burger på XO,
Hyggelig service, gode råvarer og smakfulle retter.
Serveringspersonalet er alltid «på», spør hvordan det smaker og møter deg med et smil. Vi kommer tilbake igjen!
Hilsen Sissel & Sigve Bru

Takk, Happiness02764565486

Hei hei
Tusen takk for at du tok deg til til å skrive om besøket ditt hos oss.
Veldig kjekt å høre at du likte servitør/kjøkken/råvarer og stemningen. I

Tusen takk igjen og velkommen tilbake.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vennegjengen ønsket en god biff, uten at det skulle koste skjorta, og endte med å gå hit. Vi bestilte både rå og medium stekte biffer, og fikk alt perfekt stekt. Potetene og sausen var også helt fantastisk! Anbefales på det aller sterkeste.

Takk, AnnieJH92
Jarle U, Eier på XO Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei hei Annie
Tusen hjertelig takk at du tok deg tid til å skrive til oss.

Godt å høre at dere likte biffen, potetene og sausen. Det varmer!

Ha en fortsatt strålende dag.

Hjertelig velkommen tilbake :-).

Reisende som så på XO Steakhouse, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i XO Steakhouse? Del dine erfaringer!