“Kommer tilbake”

Fisketorget Stavanger
Vurdert som nr. 9 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Et spisested med fisk og sjømat, der menyen baserer seg på dagens fangst. Våre entusiastiske kokker tilbyr enkle velsmakende retter til lunsj og middag. Vi fokuserer utelukkende på lokale, kortreiste råvarer.
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Trivelig sted. Mye folk uten at det ble negativt. Maten var lekker- velsmakende og passe mengde. Ostefatet til dessert falt ikke helt i smak, men mette ble vi.

Takk, StavangerStina

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Litt av alt - det kan man trygt si at man fikk.

Jeg og min kone hadde 2 "litt av alt" menyer. Vi har strålende forøyd med smak, vin,pris og service

Vi kommer igjenn!

Takk, erikkI4089BO
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Godt og dyrt rekesmørbrød. Ikke med majones men med skagensalat. Hyggelig servitør som var effektiv i sin jobb.

Takk, tsovik
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Restaurant og Sjømat utsalg i tilstøtende lokale. Enkelt og god mat. Spiste fiskesuppen. God ikke kremete og ikke safran. Det er slik jeg liker en god fiske suppe. Husk reservere bord. Lite lokale så fort fullt. Selv på en onsdag. God service. Anbefales å spise her.

Takk, 497petterb
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Stormfull ettermiddag i Stavanger, ekstra godt å komme inn på Fisketorget! Vi ble mottatt av hyggelig servitør, fikk lett forståelig meny presentert. Vi valgte å bestille en treretter, risotto, dagens fiskerett og pannacotta. Maten var rett og slett helt nydelig, fra forrett til hovedrett og dessert. Denne restauranten anbefales på det sterkeste!

2  Takk, Hilscot

Reisende som så på Fisketorget Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fisketorget Stavanger? Del dine erfaringer!