“Herlig mat og service”

Fisketorget Stavanger
Vurdert som nr. 11 av 234 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Et spisested med fisk og sjømat, der menyen baserer seg på dagens fangst. Våre entusiastiske kokker tilbyr enkle velsmakende retter til lunsj og middag. Vi fokuserer utelukkende på lokale, kortreiste råvarer.
Anmeldt 17. juli 2021

Her er service og kunnskapsnivå like god som maten, meget fristende meny som viste seg å holde hva den lover, vi besøkte restauranten 3 ganger på 4 dagers opphold i Stavanger, takk til Anders for en herlig opplevelse!

Takk, 174andersh

Anmeldt 9. juli 2021

Vi kom tilbake fra en utflukt og ønsket oss en lunch. Vi hadde ikke bestilt bord på forhånd så da måtte vi sitte ute. Vi fikk beskjed om at dersom det begynte å regne, så ville det ikke være mulig å flytte innendørs. Vi bestilte dagens husmann som var fiskekaker og så et rekesmørbrød. Porsjonen med fiskekaker var generøs, men jeg innbilte meg at jeg skulle få en tradisjonell fiskekakemiddag med raspede gulrøtter og smør, så det var litt anderledes enn forventet. Rekesmørbrødet var gedigent og så kjempegodt ut. Dessverre så begynte det å regne rett etter at vi fikk maten, så det var en strek i regningen. Besøket ble derfor amputert. Men rask og hyggelig betjening, selv om jeg reagerer på at det var engelsktalende servitører.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 15. juni 2021

Denne anmeldelsen er ikke basert på maten som serveres på Fisketorget. Jeg går ut fra den er like god som vanlig men denne gangen ville ikke restauranten at jeg skulle spise der. Jeg ankom og spurte om de hadde et bord til meg og det hadde de. Jeg gledet meg til å spise en syvretters meny som jeg pleier å kose meg med når jeg spiser på Fisketorget. Den ansatte som hadde henvist meg bordet kom med en vinmeny med en qr kode og bad meg registrere meg, hun tok det for gitt at jeg ønsket å bruke min mobil til slikt fremfor at hun selv eller andre skrev det ned eller fikk meg til å gjøre det. Jeg gjorde ikke noe nummer ut av det og gikk inn på teknologmøkka. Så var det bare å vente på fremvisningen av menyen og damen gikk igjennom den. Jeg ramset da opp de syv rettene jeg ønsket og fikk så hurtig beskjed om at det kunne jeg ikke bestille for jeg hadde bare bord i en og en halv time. Jeg ble da først ganske pass så en smule sint og fortalte om de ikke ville ha pengene mine så var det greit men at jeg syntes det var greit om hun hadde fortalt dette før hun viste meg til bordet. Jeg tror ikke hun helt forstod det med at jeg anklaget henne for å ha kastet bort tiden min. Ikke kan jeg forstå at ikke kjøkkenet klarer å lage syv retter på den tiden det gjelder. Jeg er er storspist og ganske kjappe og var ikke der for å sippe vin eller være sosial men for å spise syv gode retter. Så kjære Fisketorget, minst en av personalet deres trenger opplæring i kundebehandling. Så tips er skal dere spise syv retter så bestill på forhånd og forklar at dere skal ha så så mange retter. Jeg kommer ikke til å spise på Fisketorget uten å ha fått avklart dette. Det er en uting at norske restauranter innfører slike amerikanske tilstander hvor man bare får en viss tid å spise på. Da blir det samlebånd og lite trivelig.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Lars R
Anmeldt 7. juni 2021

Skulle ha en lett lunch,så på menyen var fiskesuppe det som passet best. For en skuffelse, suppa minnet mest om saltlake med mye løk. Eneste positive var mye fisk ,reker og grønnsaker i. Godt brød. For første gang i mitt liv spiste jeg ikke opp maten..Personale var lite serviseminded.

Takk, 259sidsels
Anmeldt 12. mars 2021

Dagens fiskerett var helt nydelig, og pent anlagt på tallerken. Sjokoladedesserten var en liten kunstnerisk prestasjon. Litt for støyende lokaler for vår smak (akustikk) og kelneren klarte å beholde en viss ro på tross av ganske tungt belegg av gjester i restauranten. Vi kommer tilbake !

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, PetterV2016

Reisende som så på Fisketorget Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fisketorget Stavanger? Del dine erfaringer!