“God mat og hyggelig betjening😀”
Anmeldelse av Fisketorget Stavanger

Fisketorget Stavanger
Vurdert som nr. 11 av 234 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Et spisested med fisk og sjømat, der menyen baserer seg på dagens fangst. Våre entusiastiske kokker tilbyr enkle velsmakende retter til lunsj og middag. Vi fokuserer utelukkende på lokale, kortreiste råvarer.
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Topp service og fantastisk mat
Beste blåskjell ever. Anbefales på det varmeste. Vi kommer gjerne igjen Bedre blir det ikke ☀️

Takk, Ann S

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Topp service og god mat. Fiskesuppe og blåskjell. Anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening. Stor pågang på varme sommerdager, så det lønner seg å bestille bord.

1  Takk, DrNord
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig kunnig og serviceinriktad personell tillsammans med fantastiske råvaror og mat. Det kan ikke bli dårlig. Dette var en opplevelse slik en sådan her resturang skal vare. Og vi spiste bare lunsj. Ønsker at jeg hade hatt tid til en helkveld med smaksmenyer på fisketorget.

Takk, Go57221618264
Anmeldt 17. juli 2021

Her er service og kunnskapsnivå like god som maten, meget fristende meny som viste seg å holde hva den lover, vi besøkte restauranten 3 ganger på 4 dagers opphold i Stavanger, takk til Anders for en herlig opplevelse!

Takk, 174andersh
Anmeldt 9. juli 2021

Vi kom tilbake fra en utflukt og ønsket oss en lunch. Vi hadde ikke bestilt bord på forhånd så da måtte vi sitte ute. Vi fikk beskjed om at dersom det begynte å regne, så ville det ikke være mulig å flytte innendørs. Vi bestilte dagens husmann som var fiskekaker og så et rekesmørbrød. Porsjonen med fiskekaker var generøs, men jeg innbilte meg at jeg skulle få en tradisjonell fiskekakemiddag med raspede gulrøtter og smør, så det var litt anderledes enn forventet. Rekesmørbrødet var gedigent og så kjempegodt ut. Dessverre så begynte det å regne rett etter at vi fikk maten, så det var en strek i regningen. Besøket ble derfor amputert. Men rask og hyggelig betjening, selv om jeg reagerer på at det var engelsktalende servitører.

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Fisketorget Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fisketorget Stavanger? Del dine erfaringer!