“LØP OG ENJOY 😁”

Fisketorget Stavanger
Vurdert som nr. 11 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Et spisested med fisk og sjømat, der menyen baserer seg på dagens fangst. Våre entusiastiske kokker tilbyr enkle velsmakende retter til lunsj og middag. Vi fokuserer utelukkende på lokale, kortreiste råvarer.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk flott matopplevelse. Vi kommer fra Sandefjord hvor Bocouse Dore-vinner Geir Skeie driver Fiskerestauranten Brygga 11. vi pleier ofte å sammenligne fiskerestauranten med denne. Men Fisketorget står ikke NOE tilbake for Geir Skeies restaurant. Kokkene Håvard og Ruben med hjelp av to lærlinger serverte fantastisk sjømat. Vi spiste lakseceviche, fiskesuppe ( helt SINNSYKT GOD), stekt steinbit ( perfekt stekt) med en sinnsykt god saus og en nydelig anrettet og frisk panacotta til dessert. Det hele ble toppet av hyggelig flinke servitører. Løp til Fisketorget nårdu har sjansen

Takk, aileenkaupang

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Topp service og fantastisk mat
Beste blåskjell ever. Anbefales på det varmeste. Vi kommer gjerne igjen Bedre blir det ikke ☀️

Takk, Ann S
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Topp service og god mat. Fiskesuppe og blåskjell. Anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening. Stor pågang på varme sommerdager, så det lønner seg å bestille bord.

1  Takk, DrNord
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig kunnig og serviceinriktad personell tillsammans med fantastiske råvaror og mat. Det kan ikke bli dårlig. Dette var en opplevelse slik en sådan her resturang skal vare. Og vi spiste bare lunsj. Ønsker at jeg hade hatt tid til en helkveld med smaksmenyer på fisketorget.

Takk, Go57221618264
Anmeldt 17. juli 2021

Her er service og kunnskapsnivå like god som maten, meget fristende meny som viste seg å holde hva den lover, vi besøkte restauranten 3 ganger på 4 dagers opphold i Stavanger, takk til Anders for en herlig opplevelse!

Takk, 174andersh

Reisende som så på Fisketorget Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fisketorget Stavanger? Del dine erfaringer!