“Verdens beste fiskesuppe?”

Fisketorget Stavanger
Vurdert som nr. 10 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Et spisested med fisk og sjømat, der menyen baserer seg på dagens fangst. Våre entusiastiske kokker tilbyr enkle velsmakende retter til lunsj og middag. Vi fokuserer utelukkende på lokale, kortreiste råvarer.
Anmeldt 28. august 2021

Jeg spiste fiskesuppen på Fisketorget, en anbefaling fra hotellresepsjonisten min. Suppen var virkelig oppsiktsvekkende, bare prisen tar tilvenning for noen som meg, som kommer fra Tyskland! 25 Euro (254 NOK) for en suppe og en 0,33 liters cola er mye penger!

Takk, DietmarA235

Anmeldt 10. august 2021

Liker blandingen av de faste klassikerne og dagens husmannskost/fangst ovs. Har vel til gode å være misfornøyd med maten her. Dog opplevde vi denne gangen litt kjipe blåskjell dag 1 (men bedre dag 2) og litt dårligere service enn før. Vi etterspurte litt mer foccacia og fikk den basically "slengt" på bordet uten et ord fra servitør når vi ba om det eller når den kom på bordet.

1  Takk, KathrineG79
Anmeldt 7. august 2021

Flere muligheter, enkeltretter eller 3-7 retters meny. Vi gikk for 6 retters.
Rekesalat, fiskesuppe, blåskjell i curry, torsk, uer, dessert/evt. ost.
Veldig godt alt sammen. Mer enn nok mat. Svært vinkart så det var vanskelig å velge..

1  Takk, Fjodolf1
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat!! Tror ikke jeg har spist bedre fisk noen gang. Vi vat to dager i Stavanger og var heldige sent på kvelden å få bord her. Dagens rett var helt utsøkt! Vi ønsket å ha middag her også dag nr. 2. Til tross at at det var fullbooket fikk vi bord! Betjeningen husket oss og var veldig glad at vi valgte stedet også andre dagen. Det skuffet ikke! Fantastitisk treretters! Ren nytelse!

Takk, IndraAaS
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Det var fullsatt på restauranten, og folk uten bordbestilling stod i lang kø utenfor. De var sikkert glad for at flere av gjestene ble sittende ved bordet i relativt kort tid pga. kald trekk i lokalet (kjølig selv med ytterjakke på). Det var også så mye støy at det var vanskelig å snakke sammen. Synd, for maten var god, ihvertfall den fiskesuppa vi spiste. Desserten valgte vi å ta et annet sted. Er det kanskje et mål for Fisketorget å sørge for raskest mulig sirkulasjon? Vi kommer garantert ikke tilbake.

Takk, toraptus

Reisende som så på Fisketorget Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fisketorget Stavanger? Del dine erfaringer!