“Meget god fiskerestaurant”

Fisketorget Stavanger
Vurdert som nr. 11 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Et spisested med fisk og sjømat, der menyen baserer seg på dagens fangst. Våre entusiastiske kokker tilbyr enkle velsmakende retter til lunsj og middag. Vi fokuserer utelukkende på lokale, kortreiste råvarer.
Anmeldt 22. september 2021

Vi fikk et hyggelig tomannsbord og en dyktig og hyggelig servitør.
Hun anbefalte oss at vi tik noe som jeg tror het - smak av alt - til et sted mellom 400 og 500 kroner.
Det var bare en opplevelse av smaker både nydelig lagt opp og med fantastiske smaker.
Hit skal jeg tilbake neste gang jeg er i Stavanger

Dato for besøk: september 2021
Takk, Victor R

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Etter et mindre vellykket måltid dagen før var forventningene store til en bedre lunch på Fisketorget. Forventningene til et fiskemåltid med utmerkede råvarer var stor. Desto større ble skuffelsen. Dette var kremet fiskesuppe uten krem. Det skal tillegges at fisken smakte godt, men totalopplevelsen ble skuffende.

Takk, torel708
Anmeldt 28. august 2021

Jeg spiste fiskesuppen på Fisketorget, en anbefaling fra hotellresepsjonisten min. Suppen var virkelig oppsiktsvekkende, bare prisen tar tilvenning for noen som meg, som kommer fra Tyskland! 25 Euro (254 NOK) for en suppe og en 0,33 liters cola er mye penger!

Takk, DietmarA235
Anmeldt 10. august 2021

Liker blandingen av de faste klassikerne og dagens husmannskost/fangst ovs. Har vel til gode å være misfornøyd med maten her. Dog opplevde vi denne gangen litt kjipe blåskjell dag 1 (men bedre dag 2) og litt dårligere service enn før. Vi etterspurte litt mer foccacia og fikk den basically "slengt" på bordet uten et ord fra servitør når vi ba om det eller når den kom på bordet.

1  Takk, KathrineG79
Anmeldt 7. august 2021

Flere muligheter, enkeltretter eller 3-7 retters meny. Vi gikk for 6 retters.
Rekesalat, fiskesuppe, blåskjell i curry, torsk, uer, dessert/evt. ost.
Veldig godt alt sammen. Mer enn nok mat. Svært vinkart så det var vanskelig å velge..

1  Takk, Fjodolf1

Reisende som så på Fisketorget Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fisketorget Stavanger? Del dine erfaringer!