“Utmerket”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet på bryggen. God mat, utmerket service og flott atmosfære. Hyggelig bar med levende musikk.

Takk, Larsjohnny

2024 av 227 anmeldelser

Anmeldt 14. juni 2020

Kom hit første kvelden på turen vår i Stavanger og spiste god kylling sandwich og biff wrap! Kom tilbake dagen etter for å spise utsøkt blåskjell i sommervarmen med fantastiske servitører! Anbefales virkelig

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LinnA260
Anmeldt 12. februar 2020

Var på spis for 100kr uka og spiste Spansk biffgryte med braisert høyrygg servert med potetpure og det smakte fantastisk godt. Kjøttet var veldig mørt, kunne vært litt mer tyggemotstand. Kommer gjerne tilbake her og spiser.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 19Brit54
Anmeldt 5. februar 2020

Utrolig flott velkomst, Om man liker en fantastisk Biff perfekt stekt så er dette rett plass I Stavanger med en fantastisk steakhouse preg. Terning kast 6 ved alle 4 besøk på Bullock. Dessverre prøvd flere andre restauranter I Stavanger men ingen måler seg med Bullock når det gjelder Biff. Favoritt entrecote eller mørbrad for min del.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 1TEG
Anmeldt 18. januar 2020

Bestilte tre-retters med vinpakke. Fikk endret Desserten til noe vi hadde lyst på.
Alle rettene var velsmakende og gode, med rett vin til. Servicen var topp, og de hadde sans for detaljer. Tusen takk for en flott opplevelse.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, SMFoss

Reisende som så på Bullock Steak & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bullock Steak & Bar? Del dine erfaringer!