“Dårlig og dyrt”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

I utgangspkt en fantastisk trivelig plass med masse godt på menyen og fin uteplass i kveldssolen. Dessverre er det mye som ødelegger det gode utg.pkt:: for det første bør de ansatte kunne snakke norsk, iallefall være i stand til å FORSTÅ norsk. Det framstår også rart når restauranten tidlig på fredagskvelden er tomme for flere av rettene( blåskjell, skalldyrpasta), særlig når servitøren ikke vet om det...Maten var grei mok, selv om hamburgerbrødet var mer som kavring. Dessuten bør en plain hamburger til 269kr være bedre enn dette! Biffene var også helt ok, men heller ikke mer, det er for dårlig med disse prisene. Når vi høflig ber servitøren om å splitte regningen, himler hun med øyene og ber oss heller vippse hverandre... Selv i Stavanger finnes det bedre enn dette!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Oddie99

Anmeldt 27. juli 2020

Lang ventetid på maten, ca en time. Servitør snakket ikke norsk. Fikk Ikke tilbud om mer drikke mens vi ventet så lenge. Lite mat i forhold til pris. Indrefiléten som ble bestillt var ikke som forventet og alt for mye stekt (bestilte medium)
Ble også bestillt såkallt «Wrap steak» som ble servert med kaldt kjøtt, forventet at det var varmt da retten ikke var en lunsjrett vél å merke.
Fikk heller ikke tilbud om dessert, og gikk lenge før vi fikk betale. Vanskelig å få kontakt med betjening.

Dette er rett og slett ikke godt nok!
Alt i alt en negativ opplevelse

Takk, torau2020
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

God service, hyggelig personale. Utrolig god mat. Vi bestilte indrefilet, den var helt perfekt. Godt tilbehør. Anbefaler denne restauranten på det varmeste

Takk, Lise010
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Gikk igjennom anbefalte restauranter og fant denne. Ble ikke skuffet!
Fikk ikke reservert, da det var begrensninger for dette. Vi var 5 og kom kl 20, fikk bord etter 15 min.
Shrimp tempura, Tenderloin og Sjokolade fondant.
Nydelig var maten. Hyggelig og servicevennlig personell.

1  Takk, GlennRai
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi havnet her første kvelden i Stavanger med barna. Hadde ikke store forventninger til maten, men ble veldig positivt overrasket. Indrefileten og entrecôten var stekt helt perfekt og tilbehøret var kjempegodt. Ungene koste seg med Crispy Duck salat og barneburger.
Veldig hyggelig betjening.

2  Takk, idacam

Reisende som så på Bullock Steak & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bullock Steak & Bar? Del dine erfaringer!